ams - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

عشقم...........اونی که من و زنده کرد

دوشنبه 89/9/8
10:49 عصر
amirsaeedi

من امیرم

یا بهتر بگیم امیر مرتضی

چند سالمه به نظرت؟

من الان 24 سالمه.تا حالا احساسایی که الان دارم رو نداشتم

من بودم و دنیا و کارای برعکس دنیا که همه میدونن و آشنان باهاش

الان من امیر مرتضی نیستم.من عاشقم

عاشق یه روی ماه - یه بی همتا - یه نازنازی که میخام فقط مال من باشه

خودشم ماهه اسمشم ماهه

ولی فقط ماهه منه.اگه بگم چقد دوسش دارم دیوونه میشین - سر میزارین به بیابون

روزی که دیدمش انگار قبلا یه جایی دیده بودمش خیلی برام آشنا بود

چند وقت بود دورادور میشناختمش - یعنی میدیدمش

یه جورایی شد که تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم

باهاش حرف زدم احساساتم رو بهش گفتم

البتته به صورت نا مفهوم و به صورت ناشیانه

اون من و درک کرد

احساساتم رو له نکرد

اونروزی که بدستش آوردم فکر کنم خدا بهترین هدیه زندگیم و همه دنیا رو بهم داد

آخه تنها عزیز و بهترینش و بهم داده

اون عزیزی که تعریف میکنمش ماهه

ماهه شب نه هااااااااااا

ماه دله من

البتته دیگه دلی برام نمومنده آخه فقط پیش اونه

شبا همش میره پیشش روزا هم که دیوونشه همش دنبالشه میخواد با اون باشه

دیگه دل هم دل من نیست

من الان یک عاشق دیوونه هستم که فقط اونو دارم

اون همه چیز و همه کس منه

اون زندگیم

نفسمه - تپش قلبمه - دلیل زندگی و بودنمه

اون فقط ماله منههههههههههههههههههههههههه

بی اون میخوام یه لحظه هم زنده نباشم

میخوام بدونه که الان من اونم اونم منه

دوسسسسسسسسسسسسسسست دارررررررررررررررم

i loooooooooooooveee yooooooooooou

i love m and only m

 



از کی پرشیا ایران شد؟

شنبه 89/8/29
4:5 عصر
amirsaeedi

تا اوایل قرن بیستم، مردم جهان کشور ما را با عنوان رسمی” پارس یا پرشین” می شناختند، اما در دوران سلطنت رضاشاه که بحث رجعت به ایران باستان و تاکید بر ایران پیش از اسلام قوت گرفته بود، حلقه ای از روشنفکران باستان گرا مانند سعید نفیسی،محمد علی فروغی و سید حسن تقی زاده در حکومت پهلوی اول با حمایت مستقیم رضاشاه گردهم آمده بودند که به این منظور اقداماتی را انجام می دادند،”سعید نفیسی” از مشاوران نزدیک رضاخان به وی پیشنهاد کرد نام کشور رسما به “ایران” تغییر یابد، این پیشنهاد در آذر ماه ???? شمسی رنگ واقعیت به خود گرفت، یادداشتی را که از نظر می گذرانید، مقاله ای از سعید نفیسی در روزنامه اطلاعات است که بعد از رسمی شدن عنوان ایران، دلایل و توجیه تاریخی و فرهنگی این انتخاب را با عموم مردم در میان گذاشته است

رضاشاه آنقدر به نفیسی اعتماد داشت که وی را مسئول تحصیل و تربیت ولیعهدش(محمدرضا) در دوران تحصیل سوئیس کرد که خاطرات حسین فردوست(دوست و همراه محمدرضا در سوئیس) به خوبی آن را روایت کرده است.

پارسینه برای نخستین بار مقاله سعید نفیسی را منتشر می کند:

کسانیکه روزنامه های هفته گذشته را خوانده اند شاید خبر بسیار مهمی را که انتشار یافته بود با کمال سادگی برگذار کرده باشند ، خبر این بود که دولت ما به تمام دول بیگانه اخطار کرده است که از این پس در زبان های اروپایی نام مملکت ما را باید « ایران » بنویسند .

در میان اروپائیان این کلمه ایران تنها اصطلاح جغرافیائی شده بود و در کتابهای جغرافیا دشت وسیعی را که شامل ایران و افغانستان و بلوچستان امروز باشد فلات ایران می نامیدند و مملکت ما را بزبان فرانسه « پرس » و به انگلیسی « پرشیا » و به آلمانی « پرزین » و به ایتالیایی « پرسیا » و به روسی « پرسی » می گفتند و در سایر زبان های اروپایی کلماتی نظیر این چهار کلمه معمول بود .

سبب این بود که هنگامی که دولت هخامنشی را در سال ??? پیش از میلاد یعنی در ???? سال پیش کوروش بزرگ پادشاه هخامنش تشکیل داد و تمام جهان متمدن را در زیر رایت خود گرد آورد چون پدران وی پیش از آن پادشاهان دیاری بودند که آن را « پارسا » یا « پارسوا » می گفتند و شامل فارس و خوزستان امروز بود مورخین یونانی کشور هخامنشیان را نیز بنا بر همان سابقه که پادشاهان پارسی بوده اند «پرسیس » خواندند و سپس این کلمه از راه زبان لاتین در زبان های اروپایی به « پرسی » یا « پرسیا » و اشکال مختلف آن در آمد و صفتی که از آن مشتق شد در فرانسه « پرسان » و در انگلیسی « پرشین » و در آلمان « پرزیش » و در ایتالیائی « پرسیانا » و در روسی « پرسیدسکی » شد و در زبان فرانسه « پرس » را برای ایران قدیم پیش از اسلام ( مربوط به دوره هخامنشی و ساسانی ) و « پرسان » را برای ایران بعد از اسلام معمول کردند .

تنها در میان علما و مخصوصا مستشرقین معمول شده که کلمه ایران را برای تمام علوم و تمدن های قدیم و جدید مملکت ها و نژاد ها به کار بردند و از آن در فرانسه « ایرانین » و در انگلیسی « ایرانیان » و در آلمانی « ایرانیش » صفت اشتقاق کردند و این کلمه را شامل تمام تمدن های ایران جغرافیائی امروز و افغانستان و بلوچستان و ترکستان ( تاجیکستان و ازبکستان و ترکمنستان امروز )

و قفقاز و کردستان و ارمنستان و گرجستان و شمال غربی هندوستان دانستند و به عبارت آخری یک نام عام برای تمام ممالک ایرانی نشین و یک نام خاص برای کشوری که سرحدات آن در نتیجه تجاوزهای دول بیگانه از شمال و مشرق و مغرب در نیمه اول قرن نوزدهم میلادی تعیین شده بود وضع کردند .

اما کلمه ایرانی یکی از قدیم ترین الفاظی است که نژاد آریا با خود بدایره تمدن آورده است این شعبه از نژاد سفید که سازنده تمدن بشری بوده و علمای اروپا آن را به اسم هند و اروپایی ویا نزاد هندو و ژرمنی و یا هند و ایرانی و یا هند و آریائی خوانده اند از نخستین روزی که در جهان نامی از خود گذاشته است خود را به اسم آریا نامده و این کلمه در زبان های اروپائی « آرین » به حال صفتی یعنی منسوب به آریا و آری متداول شده است .

این نژاد از یک سو از سواحل رود سند و از سوی دیگر تا سواحل دریای مغرب را فرا گرفته یعنی تمام ساکنین مغرب و شمال غربی هندوستان و افغانستان و ترکستان و ایران و قسمتی از بین النهرین و قفقاز و روسیه و تمام اروپا و آسیای صغیر و فلسطین و سوریه و تمام آمریکای شمالی و جنوبی را به مرور زمان قلمرو خود ساخته است تما زبان های ملل مختلف آن با یکدیگر روابط و مناسبات گوناگو دارد . مام مظاهر فکر و تمدن آن با یکدیگر مربوط است . داستان ها و معتقدات آن همواره با یکدیگر پیوستگی داشته و همواره کره زمین مظهر خیر و شر آن بوده است . در اوستا که قدیم ترین آثار کتبی این نژادست ناحیه ای که نخستین مهد زندگی و نخستین مسکن این نژاد بوده است به اسم « ایران وئجه » نامیده شده یعنی سرزمین آریاها و نیز در اوستا کلمه « ابریا » برای همین نژاد ذکر شده است . همواره پدران ما به آرائی بودن می بالیده اند چنان که داریوش بزرگ در کتیبه نقش رستم خود را پارسی پسر پارسی و آرائی ( هریا ) از تخمه آریائی می شمارد و بدان فخر می کند .

در زمانی که سلسله هخامنشی تمام ایرا را در زیر رایت خود در آورده معلوم نیست که مجموعه این ممالک را چه می نامیده اند زیرا که در کتیبه های هخامنشی تنها نام ایالات و نواحی مختلف قلمرو هخامنشی برده شده و نام مجموع این ممالک را ذکر نکرده اند . قطعا می بایست در همان زمان هم نام مجموع این ممالک لفظی مشتق از آرای باشد زیرا که تمام ساکنیت این نواحی خود را آریائی می نامیده اند و لفظ آریا در اسامی نجبای این ممالک بسیار دیده شده است . قدیمی ترین سند کتبی که در جهان موجود است و ضبط قدیم کلمه ایران در آن می توان یافت گفته آرا نوستن جغرافیادان معروف یونانی است که در قرن سوم پیش از میلاد می زیسته و کتاب وی از میان رفته ولی استرابون جغفرافیادان مشهور یونانی از آن نقل کرده و وی آن را « آریانا » ضبط کرده .

از این قرار لااقل در دو هزار و دویست سال پیش این کلمه معمول بوده است .


مقاله سعید نفیسی در روزنامه اطلاعات/اول دی ????

بنابراین قدیمی ترین نام مملکت ما همین کلمه ایران بوده یعنی نخست نام ایریا که نام نژاد بوده است نام مملکت را آبریان ساخته اند و سپس به مرور زمان ابریان ، آیران شده و در زمان ساسانیان ایران ، ایران ( به کسر اول و سکون دوم ) بدل شده است و در ضمن اران ( به کسر اول ) نیز می گفته اند . چنانکه پادشاهان ساسانی در سکه و کتیبه ها نام خود را پادشاه ایران و اران می نوشته اند و از زمان شاپور اول ساسانی در سکه ها لفظ انیران هم دیده می شود زیار که الف مفتوح در زبان پهولی علامت نفی و تجزیه بود و انیران یعنی بجز ایران و خارج از ایران و مراد از آن ممالک دیگر بوه است که ساسانیان گرفته بودند .

در همین دوره ساسانی لفظ ایرانشهر یعنی شهر ایران ( دیار و کشور ایران ) نیز معمول بوده است و عراق را که در میان مملکت بدین اسم برده به اسم « دل ایرانشهر » می نامیدند .

کلمه ایرانشهر را فردوسی و شعرای دیگر قرن پنجم و ششم ایران نیز به کار برده اند . پس مراد از ایرانشهر تمام مملکت ساسانیان بوده است چنان که تا زمان حمدالله مستوفی قزوینی مولف نزهت القلوب که در اواسط قرن هشتم هجری بوده یعنی تا چهارصد سال پیش همین نکته رواج داشته است و وی حدود ایران را چنین معلوم می کند : از مشرق رود سند و کابل و ماوراء النهر و خوارزم ، از مغرب اران ( ماوراء قفقاز ) تا قلمرو روم و سوریه از شمال ارمنستان و روسیه و دشت قپچاق و دربند و از جنوب صحرای نجد بر سر راه مکه و خلیج فارس .

اما کلمه ایران که اینک در میان ما و اروپائیان معمول است و لفظ جدید همان کلمه ای است که در زمان ساسانیان معمول بوده در دوره بعد از اسلام همواره متداول بوده است و فردوسی ایران و ایرانشهر و ایران زمین را همواره استعمال کرده و حتی شعرای غزنوی نیز ایرانشهر و ایران را در اشعار خود آورده و پادشاهان این سلسله را خسروان این دیار دانسته اند .

پس از اینکه اروپائیان مملکت ما را در عرف زبان خود پرس یا نظائر آن می نامیدند و این عادت مورخین یونانی و رومی را رها نمی کردند چه از نظر علمی و چه از نظر اصطلاحی به هیچ وجه منطق نداشت زیرا که هرگز اسم این مملکت در هیچ زمان پراس یا کلمه ای نظیر آن نبوده و همواره پارس یا پرس نام یکی از ایالات آن بوده است که ما اینک فارس تلفظ می کنیم .

حق همین بود که ما از تمام دول اروپا خواستار شویم که این اصطلاح غلط را ترک کنند و مملکت مار ا همچنان که ما خود همواره نامیده ایم ایران و منسوب آن را ایرانی بنامند .

شکر خدای را که این اقدام مهم در این دوران فرخنده به عمل آمد و این دیاری که نخستین وطن نژاد آرای بوده است به همان نام تاریخی و باستانی خود خوانده خواهد شد .

اینک در پایان این کار مهمی که به صرفه تاریخ ایران صورت گرفته است جای آن دارد که ما نیز در میان اصطلاح باستانی زمانی ساسانی و ادبای ایران را زده کنیم و مملکت ایران را هم پس از این ایرانشهر بنویسم و بگوئیم زیرا گذشته از آن که یادگار حشمت و شکوه ساسانیان را زنده کرده ایم و دیار اردشیر بابکان و انوشیروان را بهمان نامی که ایشان خود می خوانده اند نامیده ایم که کلمه بسیط را به جای دو لفظ مرکب به کار برده ایم و امیدوارم که این پیشنهاد در همان پیشگاهی که پاسبان تمام بزرگی های گذشته و آینده ایران است پسندیده و پذیرفته آید



جشن مهرگان !!!

شنبه 89/8/29
4:3 عصر
amirsaeedi

جشن مهرگان یکی از کهن‌ترین جشن‌ها و گردهمایی‌های ایرانیان و هندوان است که در ستایش و نیایش مهر یا میترا برگزار می‌شود. جشن مهرگان قدمتی به اندازه ایزد منسوب به خود دارد. تا آنجا که منابع مکتوبِ موجود نشان می‌دهد، دیرینگیِ این جشن دستکم تا دوران فریدون باز می‌گردد. شاهنامه فردوسی به صراحت به این جشن کهن و پیدایش آن در عصر فریدون اشاره کرده است:

 جشن مهرگان
به روز خجسته سرِ مهر ماه
به سر بر نهاد آن کـیانی کلاه
زمانه بی اندوه گشت از بدی
گرفتند هر کس ره بخردی
دل از داوری‌ها بپرداختند
به آیین یکی جشن نو ساختند
نشستند فرزانگان شادکام
گرفتند هر یک ز یاقوت جام
میِ روشن و چهره ی شاه نو
جهان نو ز داد از سرِ ماه نو
بفرمود تا آتش افروختند
همه عنبر و زعفران سوختند
پرستیدن مهرگان دین اوست
تن‌آسانی و خوردن آیین اوست
اگر یادگارست ازو ماه و مهر
بکوش و به رنج ایچ منمای چهر

شاهنامه فردوسی، تصحیح جلال خالقی مطلق، جلد یکم، داستان فریدون.

همانگونه که در گزارش فردوسی دیده می‌شود، زمان برگزاری جشن مهرگان در آغاز ماه مهر و فصل پاییز بوده است و این شیوه دستکم تا پایان دوره هخامنشی و احتمالاً تا اواخر دوره اشکانی نیز دوام داشته است. اما از این زمان و شاید در دوره ساسانی، جشن مهرگان به مهر روز از مهر ماه یا شانزدهم ماه مهر منتقل می‌شود.

منسوب دانستن جشن مهرگان به نخستین روز ماه مهر در آثار دیگر ادبیات فارسی نیز دیده شده است. برای نمونه این بیت از ناصرخسرو که هر دو جشن نوروز و مهرگان را به هنگام اعتدالین می‌داند:

نـوروز بـه از مـهـرگـان، گـرچـه
هـــر دو زمـــانــنــد، اعــتــدالــــی

دلیل برگزاری جشن مهرگان در آغاز مهرماه و اصولاً نامگذاری نخستین ماه فصل پاییز به نام مهر، در این است که در دوره‌‌هایی از دوران باستان و از جمله در عصر هخامنشی، آغاز پاییز، آغاز سال نو بوده است و از همین روی نخستین ماه سال را به نام مهر منسوب کرده‌اند.

تثبیتِ آغاز سال نو در هنگام اعتدال پاییزی با نظام زندگیِ مبتنی بر کشاورزیِ ایرانیان بستگیِ کامل دارد. می‌دانیم که سال زراعی از اول پاییز آغاز و در پایان تابستان دیگر خاتمه می‌پذیرد. قاعده‌ای که هنوز هم در میان کشاورزان متداول است و در بسیاری از نواحی ایران جشن‌های فراوان و گوناگونی به مناسبت فرارسیدن مهرگان و پایان فصل زراعی برگزار می‌شود. در این جشن‌ها گاه ترانه‌هایی نیز خوانده می‌شود که در آنها به مهر و مهرگان اشاره می‌رود. شاید بتوان شیوه سال تحصیلیِ امروزی را باقی‌مانده گاهشماری کهن میترایی/ مهری دانست.

امروزه نیز سنت کهن آغاز سال نو از ابتدای پاییز با نام «سالِ وَرز» در تقویم محلی کردان مُـکریِ مهاباد و طایفه‌های کردان شُکری باقی مانده است. همچنین در تقویم محلی پامیر در تاجیکستان (به ویژه در دو ناحیه «وَنج» و «خوف») از نخستین روز پاییز با نام «نوروز پاییزی/ نوروز تیرَماه» یاد می‌کنند. در ادبیات فارسی (از جمله شاهنامه فردوسی) و امروزه در میان مردمان آسیای میانه و شمال افغانستان، فصل پاییز را «تیرَماه» می‌نامند. گاهشماری هخامنشی نیز مبتنی بر آغاز سال از ابتدای پاییز بوده است

جشن هخامنشی میتراکانا

شواهد موجود نشان می‌دهد که جشن مهرگان در عصر هخامنشی در آغاز سال نو، یعنی در نخستین روز از ماه مهر برگزار می‌شده است. در گزارش‌های مورخان یونانی و رومی از این جشن با نام «میثْـرَکَـنَـه/ میتراکانا» یاد شده است. نام ماه مهر در کتیبه میخیِ داریوش در بیستون به گونه «باگَـیادَئیش» (= باگَـیادی/ بَـغَـیادی) به معنای احتمالی «یاد خدا» آمده است.

کتسیاس، پزشک اردشیر دوم پادشاه هخامنشی، نقل کرده است که در این جشن ایرانیان با پوشیدن ردای ارغوانی رنگ و همراه با دسته‌های نوازندگان و خنیاگران به رقص‌های دسته‌جمعی و پایکوبی و نوشیدن می‌پرداخته‌اند.

به گمان نگارنده نقش گل‌های دایره‌ای شکل با دوازده و هشت گلبرگ در تخت‌جمشید، می‌تواند نشانه‌ای از مهر باشد. چرا که در پیرامون ستاره قطبی (چه ستاره قطبی امروزی و چه باستانی) دوازده صورت فلکیِ تشکیل دهنده برج‌های دوازده‌گانه، و نیز هشت صورت فلکیِ پیرا قطبی، در گردشی همیشگی‌اند.

فیثاغورث در سفرنامه منسوب به او، شرح می‌دهد که پرستندگانِ ستاره‌ای درخشان که آنرا میترا می‌نامیدند، در غاری تاریک که چشمه آبی در آنجا جریان داشت و نقش صورت‌های فلکی بر آنجا نصب شده بود، حاضر می‌شدند و پس از انجام مراسم گوناگون (که نقل نکرده)، نانی می‌خوردند و جامی می‌آشامیدند.

آنگونه که از گفتار ثعالبی در «غُرَر اخبار ملوک فُرس و سیرِهم» دریافته می‌شود، گمان می‌رود که در زمان اشکانیان نیز جشن مهرگان با ویژگی‌های عصر هخامنشی برگزار می‌شده است.
زمان جشن مهرگان

همانگونه که گفته شد، زمان برگزاری جشن مهرگان در دوره هخامنشی و به احتمالی قدیم‌تر از آن، در نخستین روز ماه مهر بوده و اکنون حدود دو هزار سال است که این جشن به شانزدهمین روز این ماه یا مهرروز از مهرماه در گاهشماری ایرانی منسوب است. اما این زمان در میان اقوام گوناگونی که از تقویم‌های محلی نیز بهره می‌برند، متفاوت است. برای نمونه زمان این جشن در گاهشماری طبری/ تبری و نیز در گاهشماری سنتی یزدگردی زرتشتیان، فعلاً برابر با حدود نیمه بهمن‌ماه، و در گاهشماری دیلمی برابر با سی‌ام بهمن‌ماه است. همه این شیوه‌ها برگرفته از گاهشماری‌های کهن و گوناگون ایرانی است که پاسداشت آنها در کنار گاهشماری ملی ایرانی، لازم و شایسته است.

اما برخی دیگر از زرتشتیان، با شیوه‌ای نوساخته به نام «سالنمای دینی زرتشتیان» که در سالیان اخیر و با تغییراتی در گاهشماری ایرانی ساخته شده، این هنگام را معین می‌کنند که مصادف با دهم مهرماه (آبان روز) از گاهشماری ایرانی می‌شود. چنین شیوه‌هایی که امروزه رایج شده و بعضی کسان به میل شخصی، یک تقویم یا مبدأ سالشماری می‌سازند و نام‌های میهنی بر آن می‌گذارند، دستکاری آشکاری در نظام دقیق و قاعده‌مند گاهشماری ایرانی و تاریخ و فرهنگ ملی دانسته می‌شود. (در این زمینه بنگرید به: پاسداشت گاهشماری ایرانی).

در متون ایرانی از مهرگان دیگری به نام مهرگان بزرگ در بیست و یکمین روز مهرماه نام برده شده است که احتمالاً تاثیر تقویم خوارزمی باستان بوده است. از آنجا که در تقویم خوارزمی، آغاز سال نو از ششم فروردین‌ماه محاسبه می‌شده است؛ زمان برگزاری همه مراسم سال، پنج روز دیرتر بوده و در نتیجه جشن مهرگان بجای شانزدهم مهر در بیست و یکم مهر (رام روز) برگزار می‌شده است.

موسیقی مهرگانی

از آنجا که در «برهان قاطع» نام مهرگان برای یکی از مقام‌ها و لحن‌های موسیقی سنتی ایران آمده است؛ و همچنین در میان دوازده مقام نامبرده شده در کتاب «موسیقی کبیرِ» ابونصر فارابی نیز مقام یازدهم با نام مهرگان ثبت شده است؛ و نیز نظامی گنجوی در منظومه «خسرو و شیرین» نام بیست و یکمین لحن از سی لحن نامبردار شده را «مهرگانی» نوشته است؛ گمان می‌رود که در دوران گذشته در جشن مهرگان موسیقی ویژه‌ای اجرا می‌شده است که ما از جزئیات آن بی‌اطلاعیم.

نام مهر و مهرگان در کاربردهای دیگر

در باره گستردگی مراسم مربوط به مهر و جشن مهرگان، بیش از این نیز نشانه‌هایی در دست است که به سبب اختصار این گفتار فرصت پرداختن به همه آنها در اینجا نیست. اما شاید ذکر دو نکته دیگر مفید باشد. یکی اینکه امروزه نیز زرتشتیان، آتشکده‌های خود را با نام «درِ مهر» می‌شناسند و دیگر اینکه در بسیاری از کشورهای عرب‌زبان،از جشن‌ها و فستیوال‌ها با نام عمومی «مهرجان» و «مهرجانات» نام می‌برند.

آیین‌های جشن مهرگان

در مجموع و بطور خلاصه، جشن مهرگان، جشن نیایش به پیشگاه «مهر ایزد» ایزد روشنایی و پیمان و درستی و محبت، ایزد بزرگ و کهن ایرانیان و همه مردمانِ سرزمین‌هایی از هند تا اروپا، به هنگام اعتدال پاییزی در نخستین روز مهرماه و در حدود دو هزار سال اخیر در مهر روز از مهرماه، برابر با شانزدهم مهرماهِ گاهشماری ایرانی (هجری خورشیدی فعلی) برگزار می‌شود.

 

آنگونه که از مجموع منابع موجود، همچون نگاره‌ها و متون باستانی و نوشته‌های مورخان و دانشمندان قدیم ایرانی و غیر ایرانی (مانند فردوسی، بیرونی، ثعالبی، جهانگیری، اسدیِ توسی، هرودوت، کتسیاس، فیثاغورث، . . .) و نیز آثار شاعران و ادیبان (مانند جاحظ، رودکی، فرخی، منوچهری، سعدسلمان، . . .) دریافته می‌شود؛ مردمان در این روز تا حد امکان با جامه‌های ارغوانی (یا دستکم با آرایه‌های ارغوانی) بر گرد هم می‌آمده‌اند؛ در حالی که هر یک، چند «نبشته شادباش» یا به قول امروزی‌، کارت تبریک برای هدیه به همراه داشته‌اند. این شادباش‌ها را معمولاً با بویی خوش همراه می‌ساخته و در لفافه‌ای زیبا می‌پیچیده‌اند.
در میان خوان یا سفره مهرگانی که از پارچه‌ای ارغوانی رنگ تشکیل شده بود؛ گل «همیشه شکفته» می‌نهادند و پیرامون آنرا با گل‌های دیگر آذین می‌کردند. امروزه نمی‌دانیم که آیا گل همیشه شکفته، نام گلی بخصوص بوده است یا نام عمومیِ گل‌هایی که برای مدت طولانی و گاه تا چندین ماه شکوفا می‌مانند.

در پیرامون این گل‌ها، چند شاخه درخت گز، هوم یا مورد نیز می‌نهادند و گونه‌هایی از میوه‌های پاییزی که ترجیحاً به رنگ سرخ باشد به این سفره اضافه می‌شد. میوه‌هایی مانند: سنجد، انگور، انار، سیب، به، ترنج (بالنگ)، انجیر، بادام، پسته، فندق، گردو، کُـنار، زالزالک، ازگیل، خرما، خرمالو و چندی از بوداده‌ها همچون تخمه و نخودچی.

دیگر خوراکی‌های خوان مهرگانی عبارت بود از آشامیدنی و نانی مخصوص. نوشیدنی از عصاره گیاه «هَـئومَـه/ هوم» که با آب یا شیر رقیق شده بود، فراهم می‌شد و همه باشندگان جشن، به نشانه پیمان از آن می‌نوشیدند. نانِ مخصوص مهرگان از آمیختن آرد هفت نوع غله گوناگون تهیه می‌گردید. غله‌ها و حبوباتی مانند گندم، جو، برنج، نخود، عدس، ماش و ارزن. دیگر لازمه‌های سفره مهرگان عبارت بود از: جام آتش یا نوکچه (شمع)، شکر، شیرینی، خوردنی‌های محلی و بوی‌های خوش مانند گلاب.

آنان پس از خوردن نان و نوشیدنی، به موسیقی و پایکوبی‌های گروهی می‌پرداخته‌اند. سرودهایی از مهریشت را با آواز می‌خوانده و اَرْغُـشت می‌رفته‌اند (می‌رقصیده‌اند). شعله‌های آتشدانی برافروخته پذیرای خوشبویی‌ها (مانند اسپند و زعفران و عنبر) می‌شد و نیز گیاهانی چون هوم که موجب خروشان شدن آتش می‌شوند.

از آنجا که نشانه‌های بسیاری، همچون تندیس‌ها، کتیبه‌ها و سنگ‌نگاره‌ها (از جمله نگاره‌های میترا در نمرود داغ و کوماژن)، از رواج آیین مهر در آسیای کوچک (آناتولی) حکایت می‌کند؛ بعید نیست که «سماع»‌های عارفانه پیروان طریقه «مولویه» در شهر قونیه امروزی، ادامه دیگرگون شده همان ارغشت‌های میترایی باشد.

در پایان مراسم، شعله‌های فروزان آتش، نظاره‌گر دستانی بود که بطور دسته‌جمعی و برای تجدید پایبندی خود بر پیمان‌های گذشته، در هم فشرده می‌شدند



آموزش جاوا پی دی اف

جمعه 89/8/21
10:41 عصر
amirsaeedi
حجم : 3.92MB
تاریخ آپلود فایل: ??/??/??  ??:??
تعداد دانلود : 0 بار در ماه | کلا 0 بار
آدرس لینک فایل :


پولدار شدن واقعی واقعی

جمعه 89/8/21
10:39 عصر
amirsaeedi

کسب درآمد بالای 500000 هزار تومان در ماه با کار در منزل برای ورود به سایت این آگهی کلیک کنید کسب درآمد بالای 500000 هزار تومان در ماه با کار در منزل اسانترین راه کسب درامد از طریق اینترنت به طور ناباورانه بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط با یک ثبت نام و تبلیغ لینک خود با سلام قبل از هر چیز بهتره بگم از جمع اوری زیر مجموعه برای خود هراسی نداشته باشید .. فقط کافیست ادرس وبلاگ یا تبلیغ خود را به طور رایگان به جاها و سایتهای تبلیغاتی مختلف بسپارید . طولی نمیکشد که از داشتن تعداد زیادی از زیر مجموعه های خود تعجب و لذت میبرید و چک تضمین شده بابت کار مزد خود را درب منزل تحویل میگیرید . با اندکی تلاش چند روزه اینده ی خود را از نظر مادی تامین کنید !! اینم ادرس ثبت نام / ولی توصیه میکنم این مطالب را تا انتها بخوانید تا هنگام ثبت نام دچار اشکال نشوید . http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=302352165 گرین هورس Green Horse کسب درآمد 100% تضمینی بدون سرمایه اولیه کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به هزینه اولیه توضیح مختصر کار: خب دوستان کار ما خیلی ساده است ،شما با یک معرف ( مثلاً من ) در سایت گرین هورس که یک سایت معتبر تبلیغاتی در جهان میباشد به صورت کاملاً رایگان ثبت نام می کنید و سپس پس از اتمام ثبت نام یک برنامه با حجم 500 کیلو بایت از سایت دانلود می کنید که اسمش تیکربار است و همچنین پس از ثبت نام سایت به شما یک لینکی می دهد که متعلق به شماست.حال کار شما شروع شده است ،2 روش کسب درآمد وجود دارد ،روش اصلی اینکه شما با لینکی که سایت به شما داده است کوشش کنید زیر مجموعه بگیرید یعنی دیگران را به هر طریقی تشویق کنید که با لینک شما در سایت گرین هورس ثبت نام کنند که از این بابت پورسانت خوبی دریافت خواهید نمود و دیگری اینکه در زمانی که به اینترنت متصل هستید برنامه تیکربار خود را پس از نصب فعال کرده تا به حسابتان دلار واریز شود که البته برای هر ساعت مقداری به حسابتان واریز می گردد که مبلغ اندکی است اما روش اصلی همان اولی است.در نهایت با رسیدن موجودی حساب شما به 90 دلار می توانید تقاضای چک نمایید و چک به صورت بین المللی است که به آدرس شما پست می گردد و می توانید در بانک ملی یا رفاه آن را براحتی نقد کنید. خب کار ما تمام شده ،اگر سئوالی در ذهنتان ایجاد شده عناوین پایین را ملاحظه کنید و پس از خواندن همین حالا ثبت نام نمایید. http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=302352165 سایت گرین هورس در یک نگاه این سایت یکی از پر سابقه ترین سایت های زیر مجموعه گیری است . که فکر می کنم اوازه هدایای این سایت به گوش همه رسیده باشد.ثبت نام در این سایت کاملا رایگان میباشد. و با دیگر سایت های هرمی که برای ثبت نام پول دریافت مکنند کاملا فرق دارد.مطمئن باشید با 10 دقیقه وقت گذاشتن و خواندن تمامی مطالب این وبلاگ سرنوشت پولی زندگی شما کاملا تغیر میکند.راستی بدانید که این سایت معتبرترین سایت تبلیغات در کل جهان میباشد که مبالغ هنگفتی برای تبلیغات از شر کت ها معتبر جهانی دریافت می کند و مقداری از آن را به این صورت برای افزایش بازدید خود هزینه میکند .شما به عنوان بازاریاب (معرفی کننده این سایت به دیگران ) در این سایت استخدام میشوید شما با عضویت توسط لینک زیر کار خود را شروع می کنید .این سایت ???در صد تضمین و تست شده است.ودیگر اینکه چون با استخدام در این سایت ارز از کشور خارج نمیشود و با فعالیت شما دوستان عزیز ارز به کشور وارد میشود توسط مقامات کشور این سایت کاملا قانونی اعلام شده است در صفحه اول: Email Address : در این قسمت از شما ایمیل می خواهد First Name : در این قسمت باید نام کوچک خود را وارد کنید Last Name : در این قسمت باید نام خوانوادگی خود را وارد کنید Birthday : در این قسمت باید تاریخ تولد میلادی خود را وارد کنید Gender: در این قسمت باید جنسیت خود را مشخص کنید male یعنی مذکر و female یعنی مونث Own Credit Card: در این قسمت از شما سوال می کند که کارت اعتباری بین المللی دارید . که اگه ندارید روی no قرار دهید Country : باید کشور خود یعنی ایران را انتخاب کنید Do you? Agree with the TERMS OF SERVICE این قسمت را به حالت yesتغییر دهید پس از تکمیل این اطلاعات روی گوزینه GO to step 2 کلینک کنید تا به صفحه بعدی بروید در صفحه دوم: Password : در این قسمت پسورد مورد نظر خود را وارد کنید Confirm : در این قسمت پسورد انتخابی را تکرار کنید Password Question : در این قسمت باید از خود یه سوال بپرسید, و در قسمت بعد به آن جواب دهید. مثلاً What’s? your TV mark Password Answer: در این قسمت باید به سوال خود پاسخ دهید مثلاً Sumsung Time Zone: برای ما ایرانی ها باید گزینه Middle East Time انتخاب شود Phone Number: این قسمت از شما شماره تلفن میخواد در قسمت اول کد ایران را خود سایت وارد کرده است شما در قسمت دوم کد شهر خود و در قسمت سوم شماره تلقن خود را وارد کنید.حتماً این شماره را دقیق و درست و حقیقی وارد کنید چون زمانی که چک به ایران فرستاده شد در قسمت مرسوله های خارجی بازگشایی می گردد و چون چک است مسئولین پست با شما تماس میگیرند تا از صحت آدرس شما اطمینان یابند و چک بدست شما برسد. Spoken Language: این قسمت از شما زبانی که با ان صحبت میکنید را میخواد که باید روی حالت زیر قرار دهید Persian Secondary Language : در اینجا زبان دومی که با ان آشنا هستید را انتخاب می کنید که باید گزینه English انتخاب شود. Street Address: شما باید در این قسمت آدرس خود را وارد کنید .( آموزش نوشتن آدرس به انگلیسی به طور کامل در پایین هست ). شما میتوانید در این قسمت آدرس خود را کامل وارد کنید وقسمت بعدی را کامل نکنید.که این کار بهتر است یا میتوانید در این قسمت نام خیابان اصلی ِنام خیابان فرعی ِنام کوچه خود را وارد کنید و دیگر اطلاعات را در باکس بعدی قرار دهید. Street Address_2 : اگر در قسمت اول آدرس خود را کامل وارد نکرده باشید باید این قسمت را پر کنید باید در این قسمت نام وشماره ساختمان خود و شماره طبقه خود را وارد کنید که اگر این کار را در به طور کامل در مرحله قبل انجام دهید خیلی بهتر است. مثلاً اگر آدرس شما اینگونه است می توانید همه اش را باکس اول آدرس بصورت پایین عمل کنید. تهرانپارس-خیابان حجربن عدی-بعد از چهارراه تیرانداز-خیابان 160 غربی-پلاک 12-واحد 5 Unit 5, No12, west 160 St, Hojrebne oday Ave, After Tirandaz Cross, Tehran Pars City/Region: در این قسمت باید اسم شهر خود را وارد کنید State/Province: در این قسمت باید نام استان خود را وارد کنید Zip/Postal Code: در این قسمت باید کد پستی 10 رقمی خود را وارد کنید Occupation: در این قسمت باید شغل خود را انتخاب کنید. Income: در این قسمت باید در آمد ماهیانه خود را وارد کنید. بعد از تکمیل اطلاعات بر روی GO to Final STEP کلینک کنید اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید در صفحه بعد باید کلیک Active Account باید ظاهر شده باشد با کلیک بر روی آن ثبت نام شما کامل میشود . بعد از شما میخواد که نرم افزاری را دانلود کیند که اصطلاحاً به آن تیکربار می گویند و حجم اندکی در حدود 500 کیلوبایت دارد. شما باید این کار را انجام دهید وبعد از دانلود آن را نصب کنید و هر وقت که به اینتر نت وصل میشید آن را فعال کنید تا برای شما امتیاز کسب کند یه نوا بار با عرض نیم سانتی متر در بالای دسکتاب قرار میگیرد که هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمیکند .همچنین می توانید آن را کمینه کنید تا فقط در قسمت ترای آی***** داشته باشید. آموزش نوشتن آدرس به انگلیسی: آدرس خود را درست وارد کنید چون هدایا به آدرستان ارسال خواهد شد. کوچه : Alley بلوار : Blvd طبقه : Floor شماره پلاک : No واحد: Unite بعد از: after شرقی:east غربی:West میدان: Sq بزرگراه: Free Way خیابان بزرگ : Ave خیابان: St شمالی : north جنوبی: south چهار راه: Cross ساختمان : Bldg قبل از: before جاده: Rd پس از ثبت نام به سایت زیر باید بروید http://www.tickerbar.info در قسمت سمت راست بر روی گزینه member login باید کلیک کنید در صفحه بعد از شما ایمیل و پسورد انتخابی خودتان را میخواد با وارد کردن آنها و کلیک بر روی گزینه login وارد صفحه شخصی خود می شوید که در آن تعداد زیر مجموعه های شما و لینک عضو گیری قرار دارد. لینک ثبت نام : در صفحه شخصی شما در زیر قسمت Your Automatic Referral URL is: لینک عضو گیری شما وجود دارد که با ان باید اقدام به عضو گیری کنیدهیچگاه دست از تلاش بر ندارید .هر چه بیشتر تلاش کنید زودتر به نتیجه خواهید رسید. در صادق بودن این سایت به قول های خود اصلا شک نکنید. توضیحات کامل درباره گرین هوس برای کسانی که عضو شدند و کسانی که در عضو شدن دو دل هستند. 1- شما که هم اکنون وارد شده اید فقط حق عضو شدن با لینک موجود در این صفحه را دارید. 2- همین الان دیس کانکت کن بشین مطالب به دقت بخون. سیو نکن برای بعد یادت می ره بخونی. 3- اگه در میان خواندن یه دل دو دل خواهید شد به شما پیشنهاد می کنم ادامه ندهید. (بعدا افسوس می خورید) 4- هم اکنون که شما در حال خواندن مطالب هستید به طور عجیب بر شمار اعضا آن افزوده می شود. یه یاعلی بگو شروع کن 5- فقط اینو بدونید اگه این سایت معتبر نبود نه وقت خودمو و نه وقت شما را نمی گرفتم. اول بخونید. حدس و گمان رو بذارید کنار! قضاوت و محاکمه رو هم بذارید واسه بعد ! کاربران عزیز راه هایی که از طریق آنها می شود از اینترنت کسب در آمد کرد از میلیاردها راه و روش فراتر است. پس هروقت یاد تجارت الکترونیک می افتید، هیچوقت یاد از چهار پنج برنامه ی متقلب نکنید. چون تنوع کاری خیلی وسیع تر و بزرگتر از این صحبت ها است. پس اگر احیانآ دیروز ضرر کردید ربطی به امروزتان ندارد ومسلمآاگر امروز سود کردید هم ربطی به فردایتان.برای شروع اولین سوالی که در ذهن شما تداعی می شود، این است که چگونه می توان از اینترنت کسب در آمدکرد؟! در جواب باید گفت، شما نیازبه پرداخت یک پنج ریالی هم ندارید و بدون سرمایه وارد شده اید. بعد از آموزش بدون نیاز به یک ریال سرمایه ماهی از هشتاد هزار تومان تا هشتاد میلیون تومان کسب خواهیدکرد.فقط تنها سرمایه ی شما، هزینه ی اتصال به اینترنت و هزینه ی وقتی که گذاشته اید می باشد. ( یعنی میتوان گفت درصد ضرر شما صفر است ) خوب دیگر از این بهتر چه می خواهید.کاربران محترم شما بعد از شروع، توسط این وبلاگ در اینترنت شاغل شده و کسب درآمد خواهید کرد.. خوب عزیزان تنها خواهشی که از شما داریم سعی کنید دوره های آموزشی را به دقت و بدون عجله مطالعه کنید. موفقیت شما تضمینی است. چه سواد بالای شبکه ای داشته باشید چه نداشته باشید بر همه چیز مسلط خواهیدشد. فقط به یاد داشته باشید نابرده رنج گنج میسر نمی شود. اگر منتظر ایستاده اید تا خود به خود تحولی در زندگیتان ایجاد شود ضرر کرده اید. پس بلند شوید و تلاش کنید. بهترین سرمایه شما سرمایه فکری و پشتکارتان است. دیگر بیشتر از این خسته اتان نکنیم. فقط این را بدانید که تمام تلاش ما برای ارائه کاری مفید به شما عزیزان است.شما از همین الان وارد کسب در آمد از اینترنت شده اید. پس لحظه لحظه ی فرصت آموزشی که برایتان فراهم شده را غنیمت شمرید. کلاهبرداری ؛ آری یا خیر ؟!! ثبت نام در این سایت رایگان است و پولی از شما نمی گیرد، پس در این صورت نمی تواند و اصلا" نمی شود که کلاهبرداری باشد ! نکته مهم واسه مار گزیده ها! : این شرکت جزو شرکتهای هرمی محسوب نمی شود و ربطی به گلد کوییست و امثال این شرکت ها ندارد.سایت Green Horse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند این پول را از کجا می آورند و به ما می دهند ؟ در اینترنت وب سایتهایی هستند که به کار تبلیغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سایتشون بیشتر باشه شرکتها بیشتر به اونا تبلیغ می دهند و این وب سایتها برای این که اعضاشون بیشتر بشه قسمتی از پولی رو که شرکتها به اونا می دهند بین اعضاشون تقسیم می کنند که در برابر درآمد خودشون ناچیزه !دقیقا گرین هورس نیز به همین صورت است که شما این شرکت را با عضوگیری، به دیگران معرفی می کنید.در نتیجه با معرفی گرین هورس، کمپانی های بزرگ به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. پس هیچ جای شکی باقی نمی ماند که کار این شرکت کاملا آشکار و صادقانه است. عده ای مدعی حرام بودن این نوع تجارت هستند، ما حرف شما را در مورد بعضی شرکت های خارجی تصدیق می کنیم، چرا که آن شرکت ها در قبال ثبت نام و فروش جنس خود، از هزاران نفر هزینه هنگفتی دریافت می کنند تا فقط یک نفر به پورسانت ایده آل برسد. در نظر بگیرید یک کمپانی خارجی (گرین هورس) در قبال عضویت در بازاریابی از شما پول ورودی نگیرد. در این صورت خروج ارز به واسطه پورسانت گیری تبدیل به ورود ارز می شود.این شرکت با سیاستهای جالبی که اتخاذ کرده یک بازاریابی جهانی مطمئن و بسیار جالب ایجاد کرده. ( یه نکته واسه درک بهتر قضیه : تبلیغات تو تلویزیون ایران با چیزی حدود ??? هزار بیننده ثانیه ای ??? هزار تومان آب میخوره که به عبارتی میشه دقیقه ای ? میلیون و ??? هزار تومان !! حالا برید مقیاس های بالاتر ! چندین میلیون بیننده تو مکانی خیلی معتبرتر از تلویزیون ایران ، یعنی Green Horse !! ) لطفا اگر حوصله ندارید که فعلاً مطالب این وبلاگ را بخوانید آن را ذخیره کنید ، چون بعد از خواندن این مطالب و عمل کردن به مطالب این وبلاگ مطمئناً زندگی شما تغییر خواهد کرد . هیچ شکی رو بخودتون راه ندین . این سایت شما را عضو نمی کند بلکه استخدام می کند . این کار در سه مرحله ساده انجام می گیرد: ?- ثبت نام با لینک دعوت (با کلیک روی لینک آدرس عضویت و پر کردن فرم ثبت نام البته توجه کنید شما هیچ پولی نمی پردازید ولی می توانید تا ماهیانه ???????? تومان حقوق دریافت نمائید.) ?- دانلود ticker bar ( یه فایله ??? کیلو بایتیه که پایین تر راجع بهش توضیح داده شده ) 3- معرفی اعضاء و دریافت حقوق ماهیانه مزایای این سایت : 1- شما در این سایت استخدام می شوید . 2- حقوق ماهیانه دریافت می کنید. 3- دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند . 4- درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود. 5- این سایت تنها سایتی است که سقف درآمد بالایی دارد. سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ 100000 دلار ( چیزی در حدود ?? میلیون تومان . اونم در ماه ! ) است. 6- رشد زیر مجموعه های شما به صورت تعادلی نیست که یکی از امتیازات این سایت است که در کمتر سایتی دیده می شود . 7- ثبت نام دراین سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است . این سایت براساس جذب زیر مجموعه به شما پورسانت می دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است یعنی دائمی است . توجه کنید دوستان یا افرادی را که شما عضو می کنید باید حتما از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد . ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت اینقدر خوب پورسانت میده و آیا ور شکست نمی شه ؟ بلی سوال خوبی کردید باید بگویم که نه ! ببینید" اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت آشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از آنها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرین هورس می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید." عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب ( سود سایت بابت تبلیغات ) وارد حوض ( صندوق سایت ) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود . طریقه پورسانت دهی در این سایت به صورت زیر است: ( باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست. ) مراحل ( تعداد افراد مورد نظر و پورسانت حاصله از این تعداد افراد) : level1 یا مرحله اول : 10نفر پورسانت1 دلار در ماه level2 یا مرحله دوم : 100نفر پورسانت 10 دلار درماه level3 یا مرحله سوم : 1000نفر پورسانت 100 دلار درماه level4 یا مرحله چهارم 10000 نفر پورسانت 1000 دلار درماه level5 یا مرحله پنجم 100000 نفر پورسانت 10000 دلار درماه level6 یا مرحله ششم 1000000نفر پورسانت 100000 دلار درماه ? رفتن به عناویـن خوب ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پول ما چگونه پرداخت می شود؟ بله . چه سوال خوبی ! پول شما به وسیله چک به آدرستان ارسال خواهد شد و چک را می توانید به راحتی با بانکهای طرف قرار داد آن که ( بانک ملی و بانک رفاه ) است بدون هیچ دردسری نقد کنید ( پیشنهاد من بانک رفاه است) باید بگویم این چک ها را به وسیله پست کلاس یک ایالت متحده برای شما می فرستند همچنین ماموران پست در ایران خدمات خودشان را ارائه می کنند و چک شما را به آدرستان می آورند و هیچ پولی از شما دریافت نمی کنند چون شرکت هزینه های پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشید که چک تان به دستتان خواهد رسید. البته باید آدرستان را دقیق بنویسید که در ادامه نیز به طریقه صحیح نوشتن آدرس محل س*****ت اشاره خواهیم کرد . شما می توانید بعد از این که 90 دلار کسب کردید تقاضای چک بکنید تا آنها چک را برای شما ارسال کنند. معرفی شرکت: شرکت امریکایی Green Horse واقع در Manchester, NH 0310¬¬¬0195 یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن، Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به این سایت سری بزنید. عملکرد شرکت: طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان TickerBar™ کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل EBay و Microsoft و IBM و ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم. درآمد شرکت: وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت. سقف پورسانت: یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل ??? هزار دلار یا 90میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنید. پس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید. Payoutحداقل: یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد. ? رفتن به عناویـن بعد از ثبت نام چه کنیم ؟ بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود باید برنامه آن را نیز نصب کنید که خود برنامه نصب یا Install به صورت خودکار بعد از دانلود جلوی شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید ونصب آن فقط ?0 ثانیه طول می کشد! ( در ضمن برای نصب باید به اینترنت وصل باشید ) طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید . شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید. حالا برای عضو گیری تمام تلاش خود را صرف نمایید . . . خوب کار دیگر تمام شده است شما می توانید هر کس را که خواستید عضو و زیرمجموعه خود قرار دهیدالبته توجه داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخوانید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست اورده اید از بین می رود اگر می شد خوب من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم باید توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید مچ شما را می گیرد ! خوب حالا وقتی وارد صفحه یا همان اکانتتان می شوید با بعضی گزینه ها در سمت چپ روبه رو می شوید که شما را با این گزینه ها آشنا می کنم: User Information: شامل اطلاعات شخصی شماست شما با کلیک بر روی این گزینه وارد اطلاعات شخصی خودتان می شوید و اگر خواستید آنها تصحیح کنید . Delete Account: این گزینه باعث حذف شدن اکانت شما می شود! به شما توصیه می کنم که هیچ وقت روی این گزینه کلیک نکنید چون در صورت حذف شدن اکانت شما تمام پولهایی راکه به دست آورده بودید نیز از بین می رود . یک سوال مهم که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه زیر مجموعه به دست آوریم؟ خوب برای این کار یک لینک دعوت به شما داده اند که در بالا به ان اشاره کرده ام . هر کس که روی لینک شما کلیک کرده و ثبت نام کند در ردیف اول زیر گروهایتان قرار می گیرد و هرکس که روی لینک زیر گروهایتان کلیک کند و ثبت نام کند در ردیف دوم زیر گروهایتان قرار می گیرد و این روند ادامه دارد تا شش مرحله . نکته بسیار مهم که کار شما را راحت می کند : شما می توانید برای خودتان یک وب لاگ به طور رایگان درست کنید. شما با درست کردن وبلاگ میتوانید لینک دعوت تان را در آن قرار دهید. البته حتما باید به دوستانتان بگویید که فقط از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا به عضویت درآیند چون برای عضویت در این سایت حتما باید از طریق لینک دعوت کسی عضو شد که این یکی از سیاست های سایت greenhorse است. شما برای درست کردن وبلاگ می توانید به سایت های بلاگفا یا میهن بلاگ و . . . مراجعه کنید. نکات مهم : 1- میتوانید هنگام چت کردن به تبلیغ بپردازید که بسیار هم موثر می باشد . ?- همچنین می توانید وبلاگی همانند وبلاگ من درست کنید و مطالب من را کپی کنید و به جای لینک دعوت من لینک دعوت خودتان را در آن قرار دهید . 3- سعی کنید از کافی نت عضو نشوید زیرا اگر فرد دیگری از همان کامپیوتر عضو شود اکانت شما باطل میشود. مزیت های Green Horse نسبت به گلد کوئست ( و امثال آن ) ( توجه به این نکته لازمه که هیچ شباهتی بین این دو سیستم وجود نداره . در واقع فقط به حرف نحوه کار هردوشون Network Marketing . ولی این کجا و اون کجا !! من این قسمت رو واسه این اضافه کردم که انحراف ذهنیتون رو بطور کامل نابود کنم !)ـ شما برای ثبت نام در گرین هورس هیچ پولی نمی پردازید وعضویت در گرین هورس رایگان است ولی در گلد کوئست شما باید مبلغ زیادی را بابت عضویت بپردازید تازه باید افراد را به صورت حضوری معرفی شوند. با مقدار کمی تلاش به طور ناباورانه پول پارو کنید .. فقط با یک ثبت نام در قویترین و مطمئن ترین سایتهای تبلیغاتی جهان (گرین هورس )و گرفتن زیر مجموعه از طریق دوستان و تبلیغات رایگان !! http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=302352165 http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=302352165 http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=302352165 http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=302352165



دانلود فایل ترجمه کتاب informaton technology یا english4i

دوشنبه 89/8/17
10:46 عصر
amirsaeedi

 file Report
نام فایل english4it
نوع فایل doc
حجم فایل 234 KB
تاریخ فایل 07-11-2010 00:12 am



هر کس به کسی نازد ما هم به علی نازیم

شنبه 89/8/15
1:11 صبح
amirsaeedi

 

((ما   کفر     نمیگوییم        افسانه   نمیسازیم

هر کس به کسی نازد      ما هم به علی نازیم))


شعری در وصف امامان:

اول علی بی سر و بی پرده

دین محمد او رواج کرده

دوم شا حسن امام پیشن

عالم بزانو شفای دل ریشن

سوم شا حسین دشت کربلا

چهار گوشه جهان و اون صلاح

امام چهارم زین العابدین

پناه بوریم و سجود دین

محمد باقر امام پنجه

قواله قدیم کام درسنجه

ششم بواچیم نمانیم کافر

پناه بوریم و دین جعفر

هفت امام موسی صحاب نقاو

دیده داری کرد و پایتخت بغداد

هشت امام رضا پادشای خراسان

حل مشکلات و دسش آسان

نهم تقین تختش یک سرن

ظالمان یک یک لاش مقصرن

دهم نقین نقلش پی عالم

او روژ وعده دای پی قتل ظالم

یازدهم عسگری بزرگوارن

و سر پرده غیب شیر و جبارن

دوازهم مهدی یه سرانجامه

کلیل کعبه و هفت آسمانه

دوازه ایمام ویطور تمامه

کتاب و کاتب دفتر کلامه



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir