انتخابات مجلس - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

کاندیدای اصلح را چگونه انتخاب کنیم ؟

یکشنبه 90/12/7
1:9 صبح
amirsaeedi

در مورد همه انتخابات، دو مسأله مهم مطرح می‏باشد .

یکی اصل شرکت در انتخابات و انداختن رأی در صندوق، دوم شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح که کار بسیار مهم و حسّاسی می‏باشد و نیازمند تحقیق گسترده و دقیق از کاندیدای اصلح می باشد

 که این کار، گاهی توسط خودشخص رأی دهنده (بدون واسطه) به خاطر اطلاعاتی که از سوابق اجرائی، انگیزه ‏ها، افکار و عقاید فرد، میزان ایمان و تعهد و دلسوزی او نسبت به نظام و مردم، قدرت و توان مدیریتی او در اجرای برنامه‏ ها و پایبندی او به اصول و ارزشهای اسلامی، و بالاخره اصلح بودن و برتری کاندیدای مورد نظر خویش نسبت به سایر کاندیداها در موارد یاد شده، دارد، اقدام به رأی دادن می‏نماید.

 اما گاهی فرد توان و قدرت تشخیص و شناخت و انتخاب کاندیدای اصلح را ندارد یا به علّت تعدد کاندیداها و... این کار برای او میسّر نمی‏باشد.

در این جا لازم است تا از طریق شناخت مع الواسطه اقدام نماید یعنی به جناحهای سیاسی مورد اطمینان خود یا افراد متدیّن، متعهد و کارشناسی که توان تشخیص این امر را دارند مراجعه نماید.
در هر صورت مسأله شرکت در انتخابات هر چند بسیار مهم و سرنوشت ساز می‏باشد اما کار چندان سخت و پیچیده‏ای نیست که فرد بماند و نتواند کاندیدای اصلح را شناسایی کند، بله آنچه که مهم می‏باشد، شناسایی و تشخیص دقیق کاندیدای اصلح بر اساس حجّت شرعی،معیارها و ضوابط اسلامی و ارزشهای الهی، باشد نه بر مبنای احساسات نفسانی و تعصّبات گروهی و جناحی صرف، حال چه این شناخت بی واسطه باشد یا با واسطه.
در این صورت شما مطمئن باشید کاندیدای شما چه رأی بیاورد چه نیاورد، شما در پیشگاه الهی معذور می‏باشید.



انتخابات دوره 9 - اسفند 90- تبریز

یکشنبه 90/12/7
12:56 صبح
amirsaeedi

جناب آقایان فرهنگی - پزشکیان - رحمانی - منادی

از دید بنده و جامعه تحصیل کرده قابل اعتماد و توانمند بار یحفظ حق و حقوق و رای های ما هستند

رای میدهم

نه برای آزادی

بلکه برای سربلندی و پیشرفت ایران عزیزم



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir