دکتری - ارشد - پروژه و پروپوزال - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

دانلود رایگان برای کامپیوتری ها..........

چهارشنبه 91/2/13
2:11 صبح
amirsaeedi

دریافت پژوهانه دکتری منوط به ثبت پروپوزال در پایگاه پژوهشگاه علو

چهارشنبه 91/2/13
1:53 صبح
amirsaeedi

دریافت پژوهانه دکتری منوط به ثبت پروپوزال در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران شد

در مرحلهء سوم طرح پژوهانه، تنها دانشجویانی که اطلاعات و مشخصات خود و پیشنهاده (پروپزال) رساله‌‌شان را در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ثبت نموده‌اند، پژوهانه پرداخت خواهد شد.

در مرحله سوم طرح پژوهانه، تنها دانشجویانی که اطلاعات و مشخصات خود و پیشنهاده (پروپزال) رساله‌‌شان در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ثبت نموده‌اند، پژوهانه پرداخت خواهد شد. به گزارش "روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران" از این پس دانشجویان واجد شرایط دریافت پژوهانه باید اطلاعات خود و پیشنهاده (پروپزال) رساله‌شان را در پایگاه ثبت پیشنهاده و اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی ثبت نمایند. دانشجویان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی شیوه‌نامه اجرایی طرح پژوهانه، مصوب بهمن ماه 1388، می‌بایست ورودی نیمسال دوم سال 1386 به بعد باشند و پیشنهاده (پروپوزال) رساله آنها در بازه زمانی 15/11/1388 تا 31/6/1389 تصویب شده و هم‌چنین از از اول مهرماه 1389 در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ثبت شده باشد. لازم به ذکر است، اطلاعات دانشجویان متقاضی پژوهانه پس از تایید موسسه مربوطه، توسط پژوهشگاه دریافت خواهد شد و در مقاطع زمانی طراحی شده به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می شود.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir