اسفندماه 1388 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

نقاشی های زیبا

دوشنبه 88/12/10
5:49 عصر
amirsaeedi
نقاشی های زیبا
http://persian-star.org/1388/10/19/3d/15.jpg
ادامه مطلب...

برچسب‌ها: نقاشی های زیبا

عکس

دوشنبه 88/12/10
5:46 عصر
amirsaeedi

عکس - زیاد خودتو خسته نکن ، منم نفهیمدیم چطور شده که این طور شده؟!

 

عکس - خانم ها زودتر پیر می شوند یا آقایان؟!

 

 


بلندترین برج های مسکونی جهان

دوشنبه 88/12/10
5:46 عصر
amirsaeedi

بلندترین برج ‌های مسکونی جهان

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی براینکه یک شرکت ساختمانی بزرگ اسپانیایی قصد دارد با هزینه 600میلیون دلار برج مسکونی در سانتیه‌گو پایتخت شیلی بسازد که بلندترین ساختمان مسکونی دنیا خواهد شد. این پروژه ساختمانی که صاعقه لقب گرفته، شامل 3 برج مسکونی است که بزرگترین آن 84 طبقه و 346 متر ارتفاع دارد. دو آسمان‌خراش دیگر این مجموعه ساختمانی در دو طرف برج اصلی واقع می‌شوند و هر کدام 74 طبقه و 290 متر ارتفاع دارند.
رییس شرکت ساختمانی Mall در اسپانیا با اعلام این خبر گفت که این شرکت اکنون مشغول بررسی نقاط مختلف سانتیه‌گو برای یافتن مکان مناسب استقرار این آسمان‌خراش‌هاست و قصد دارد طی 3 سال آینده کار این پروژه عظیم ساختمانی را به پایان ببرد. این پروژه قرار است شبیه مجموعه ساختمانی مسکونی دیگری باشد که در پاناما انجام شد. البته تغییراتی در این مجموعه ایجاد خواهد شد. درصورت موفقیت این پروژه در شیلی، شرکت اسپانیایی قصد دارد پروژه‌های عظیم مسکونی مشابهی در آرژانتین، مکزیک و شاید کلمبیا بسازد. اما به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به بلندترین برج‌های مسکونی جهان. این گزارش به نقل از تحقیقات و گزارش‌های جمع‌آوری شده سایت Emporis است که برای آخرین بار در ماه مه سال 2008 به روز شده‌است. در این فهرست پروژه‌های ساختمانی مسکونی که اکنون در دست ساخت هستند هم آمده‌ است. ساختمان‌هایی در این فهرست آمده‌ که دست کم 90‌درصد از ساکنان آن را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند نه شرکت‌ها و مراکز تجاری. برج‌های مخابراتی و تلویزیونی و دیگر ساختمان‌های غیرمسکونی در این فهرست نیامده است. نکته قابل توجه این فهرست سهم زیاد جزیره کوچک دبی در فهرست بلند‌ترین برج‌های مسکونی جهان است. در فهرست 100 برج بلند مسکونی جهان، 14 بار نام دبی آمده است.

برج Q 1 کار ساخت این ساختمان در سال 2005 به پایان رسید. آسانسورهای این برج سریع‌ترین آسانسورها در کل استرالیاست و در هر ثانیه 9 متر را طی می‌کند. برج یوروکا کار ساخت این برج در سال 2006 به پایان رسید. هزینه تقریبی ساخت این برج به 500‌میلیون دلار در استرالیا رسید. امارات کراون کار ساخت این برج در اوایل سال 2008 به پایان رسید. این برج مسکونی عظیم، 3 طبقه پارکینگ دارد و از زیباترین ساختمان‌های دبی مارینا در امارات است. برج هزاره کار ساخت این برج در سال 2006 به پایان رسید. پارکینگ این برج 10 طبقه است و 250 متر طول دارد. این ساختمان دارای استخر، سالن ورزشی و اسکواش است. برج قرن 21 این برج در خیابان اصلی دبی به نام شیخ زاید واقع است و کار ساخت آن در سال 2003 به پایان رسیده‌است. این ساختمان تا سال 2005 بلندترین برج مسکونی جهان بود. کاخ تریومف کار ساخت این برج در سال 2006 به پایان رسید. این ساختمان 9 بال دارد که هر کدام ورودی مخصوصی برای ورود به برج هستند. همه این بال‌ها با هم مرتبط هستند. کاخ سوم کار ساخت این برج در سال 2004 به پایان رسید. این برج از ساختار عظیمی برخوردار است به طوری که مرکز آن از بتن است و بدنه آن به صورت آیرودینامیک طراحی شده‌است. برج ترامپ ورلد کار ساخت این برج در سال 2001 به پایان رسیده است. این ساختمان ظرفیت حمل سنگینی زیادی دارد به طوری‌که هر فوت مربع آن تا 40 تن ظرفیت حمل سنگینی دارد. سورنتو کار ساخت این برج در سال 2003 به پایان رسید. برج سورنتوی 1 بلندترین ساختمان در کل چین است. امارات مارینا کار ساخت این برج که در دبی مارینا واقع است در سال 2007 به اتمام رسیده‌است. این برج از نظر ظاهری طراحی منحصر به فردی در دبی دارد. موک دانگ کار ساخت این برج در سال 2003 به پایان رسید و از 30 ژانویه ساکنان آن که از مدت‌ها قبل طبقات آن را پیش خرید کرده‌بودند به خانه‌هایشان نقل مکان کردند. هیچ کلیف کار ساخت این برج در سال 2003 به پایان رسیده است. این برج یک بادشکن عظیم در راس خود دارد. هر واحد مسکونی آن 280 متر مربع وسعت دارد. هاربرساید کار ساخت این برج در سال 2003 به پایان رسیده‌است. این مجموعه ساختمانی از سه برج به هم پیوسته تشکیل شده‌است. برج چلسی کار ساخت این برج در سال 2005 به پایان رسیده است. بارزترین ویژگی این برج ستون فنری شکل سفید آن است . برج استیت کار ساخت این برج در سال 2001 به پایان رسیده‌ و این ساختمان بلندترین و عظیم‌ترین ساختمان جنوب شرق آسیا است. برج الفتان کار ساخت این برج در سال 2006 به پایان رسیده‌است. این برج هم در دبی مارینا واقع شده‌‌است. برج اوسیس بیچ این برج هم یکی از برج‌های حیرت‌انگیز و مجهز دبی است که کار ساخت آن در سال 2006 به پایان رسیده‌است. برج تاور کار ساخت این برج در سال 2002 به پایان رسید. این ساختمان جزو اولین ساختمان‌های موج جدید ساخت و ساز در دبی بود. برج هایپریون کار ساخت این ساختمان در سال 2003 به پایان رسید. سورنتوی 2 این ساختمان در سال 2003 به اتمام رسید.



گوناگون باور نکردنی

یکشنبه 88/12/9
7:54 عصر
amirsaeedi

با چندتا سیخ.....امشب شام همه مهمون من اگه خواستید البته


http://rikhtopash.persiangig.com/titr/aks10/malakh.jpg

عکس: آخرین ابتکار چینی ها؛ رستورانی به شکل توالت!

عکس

عکس سه خواهر با بدنی پوشیده شده از زنبور !

http://www.rikhtopash.com/image/aks4/zanboor.jpg
خانوما دوست دارن همیشه با این لیوان چیزی بنوشن


 زیاد از کادویی که میگیرید خوشحال نشوید، بهتر است اول آن را با دقت بررسی کنید!

لیوان
وای چقدر این پسر قوی هستش

http://img.parscloob.com/data/media/484/253948dream_think_big_10.jpg


مجموعه آیکون های زیبا با نام Rumax Icon

چهارشنبه 88/11/21
2:3 صبح
amirsaeedi

? افزایش قد

Rumax-Icon_www.MihanDownload.com.jpg
این آیکون های زیبا با نام Rumax Icon عرضه شده اند .کاربران می توانند از این آیکون ها برای زیباسازی محیط کار خود و همچنین برای طراحی ها و شادابی و زیبایی بخشیدن به طرح های خود از آنها استفاده کنید . این آیکون ها بسیار زیبا و متنوع بوده و  از کیفیت بالایی سود می برند. در این مجموعه فوق العاده تعداد 66 آیکون با فرمت Ico و Png موجود است. سایز گروه Png بسیار مناسب 256x256 و سایز گروه Ico نیز 24x24 می باشد . این آیکون ها در سایت میهن دانلود منتشر شده است.


چهار تم زیبا با زمینه آبی برای گوشی های سونی اریکسون Blue Theme

چهارشنبه 88/11/21
2:0 صبح
amirsaeedi

Blue_Themes_uiq_SonyEricsso.jpg

مجموعه ای بسیار زیبا از تم های جدید سونی اریکسون سری Uiq3 را آماده کرده ایم که این مجموعه 4 تم فوق العاده زیبا را شامل می شود.این چهار تم دارای طراحی گرافیکی بسیار زیبا و با کیفیت با زمینه آبی می باشند.فرمت این تم ها utz بوده و قابل نصب بر روی گوشی های سونی اریکسون زیر می باشند :
P990, M600, W950, P1, W960, G700, G900
هم اکنون می توانید این چهار تم بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت کنید.


آیا این خط های افقی با هم موازی هستند ؟

جمعه 88/11/16
3:41 صبح
amirsaeedi

آیا این خط های افقی با هم موازی هستند ؟

نظرت را در این پست به ما بگو



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir