تیر88 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

دانلود رایگان نرم افزار

چهارشنبه 88/4/3
7:36 عصر
amirsaeedi


کتاب الکترونیکی

دوشنبه 88/4/1
8:39 عصر
amirsaeedi

خطای دید

دوشنبه 88/4/1
8:38 عصر
amirsaeedi

آیا می تواید نقاط سیاه را بشمارید؟

  

آیا خطط افقی موازیند یا نه؟

  

 در عک زیر آیامار پیچ می بینید؟

 !!اما نه دوایر متحدالمرکزند

  به نظر می رسد که دوایر می چرخند

 



پیامک و خطرات آبروریزی در آن

دوشنبه 88/4/1
8:35 عصر
amirsaeedi

 



تصاویرعجیب ترین درخت دنیا با میوه هایی به شکل انسان

دوشنبه 88/2/28
8:34 عصر
amirsaeedi

درختی بسیار شگفت انگیز چندی است که بحث بسیاری از سایتهای دنیا شده است. آیا این تصاویر واقعی است. اگر واقعی است باید نگرشی عمیقانه نسبت به این درخت داشت. چرا خدا درختی آفرید که میوه های آن به شکل زن میباشد. نام این درخت که در کشور تایلند میروید Nareepol است. nareee به معنی زن یا دختر و Pol به معنی درخت و گیاه میباشد. محل روئیدن این درخت در استانی واقع در 500 کیلومتری بانکوک میباشد. با توجه به اینکه خود ما نیز این درختان را از نزدیک ندیدیم بنابراین به قطع در مورد آن اظهار نظر نمیکنیم. تصاویر زیر نشانگر شکل زن گونه میوه های این درخت است.
این درختان مورد بحث بسیاری از سایتها شده اند که اصل برخی از اظهار نظرات را در این بخش قرار میدهیم. یکی از عواملی که صحت وجود این درخت را با شک و تردید همراه کرده است وجود تنها 3 یا 4 عکس از این درخت در دنیای اینترنت است.یکی از اظهار نظرات زیر از طرف یک تایلندی است که عنوان میکند اغلب روزها از کنار این درخت عبور میکند و تضمین میدهد که این درخت واقعی است.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir