فروردین 86 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

مرد و زن!!!!!!!!!!!!!!!!

پنج شنبه 86/1/9
7:5 عصر
amirsaeedi

 

 


قهر و آشتی 2


راستش رو بخاین من اصلا لازم نمی دیدم که برای مردا هم یه مطلب بنویسم و بگم " قهر نکنید ".  چرا ؟ چون اصلا مدارا کردن با زن یکی از حقوق زن هست که خدا به مرد واجب کرده است و در واقع مدارا کردن با زن یکی از وظایف شوهر هست. اما حالا که شروع به نوشتن کردم بزارید یه چیزی بنویسم  که به درد هر دو طرف بخوره  . در حدیث داریم که اگه دوست دارید خدا شما رو ببخشه شما هم دیگران رو ببخشید.
اینجاست که منظور بنده از مطلب قبلی ( خدا فقط به خاطر تو ) بهتر مشخص می شه . بزارید با یه مثال حرفم رو بهتر بیان کنم .شما دو استاد رو تصور کنید ، اولی استادی هست که تاجری برای درس دادن به فرزندش او رو استخدام کرده است اما وقتی استاد به سر کلاس میره متوجه می شه که شاگردش یه پسر تخس و بد دهن هست که دائم به او فحش میدهد . دومی استادی هست که در راه با پسر بچه ای آشنا می شه و تصمیم می گیره که به اون پسر درس بده ولی بعد از مدتی متوجه می شه ، که شاگردش خیلی بی ادب هست. به نظر شما برخورد این دو استاد با شاگرداشون یه جور خواهد بود یا نه؟


ادامه مطلب...



سال نو مبارک 1386

پنج شنبه 86/1/9
7:2 عصر
amirsaeedi

بسم الله الرحمن الرحیم


آغاز سال 1386 شمسی و فرا رسیدن بهار طبیعت بر هموطنان عزیز مبارک باد .



 


مسابقه تمام شد . ساعت 3:34 دقیقه ی صبح دوشنبه 6 فروردین 1386 است . باز به خود می گویم : آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟ خیلی می خواستم هر چه  در دل داشتم  در عمق جان کاغذ بسرایم و دلنوشته هایم را بر دیوار سیاه سکوت بخراشم  ولی وقت تنگ است .

 



ازدواج

پنج شنبه 86/1/9
6:56 عصر
amirsaeedi

momosh

پنج شنبه 85/12/10
10:29 صبح
amirsaeedi

azezan baraye downloade en barname ha be site    www.momosh.com   morajee konan  



توضیحات

دوشنبه 85/12/7
7:58 عصر
amirsaeedi

سلام دوستان  امیدوارم از این سایت خوشتون بیاد  /اینم آدرس E-mail:dadashe_2@yahoo.com

azezan lotfan be arshive  manam sare bezaned

montazere ye gorekeshe az nazar at bashed

pas shomaham nazar beded 

jayezeha bozorg nestan  vale vageyeyan

 

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir