آندروید - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

app collection 1

سه شنبه 91/5/31
11:57 عصر
amirsaeedi
App Collections

App Collections

Ready to really make Android yours? Google Play has apps for everyone.

Browse some of our favorite Android apps in the hand-picked collections below.



app collection 2

سه شنبه 91/5/31
11:55 عصر
amirsaeedi


app collection3

سه شنبه 91/5/31
11:54 عصر
amirsaeedi

Explore Google Play

Google Play

With hundreds of thousands of apps, the Google Play store has the right ones for you. When you download apps, they"re delivered directly to your device — instantly. You can also find your next first-rate read, a hot new album, or a flick from a catalog that includes everything from movie blockbusters and best selling e-books to millions of songs.



Jelly Bean HD Lockscreen Theme v1.60

سه شنبه 91/5/31
11:51 عصر
amirsaeedi

پیش نیاز : اندروید 1?6 و بالاتر

جدیدترین نسخه اندروید با نام جیلی بیلی چند وقتی است که بر روی برخی از مدل های جدید ارایه شده است و برنامه های زیادی نیز برای تغییر دادن محیط کاربری نسخه های پایین تر اندروید به این ورژن ارایه شده است . Jelly Bean HD Lockscreen Theme همانگونه که از نامش پیداست آمده تا این بار با شبیه سازی کردن لاک اسکرین Jelly Bean حس بالا بودن ورژن اندروید را در گوشی تان به وجود آورد !
این تم را که به صورت اختصاصی برای نرم افزار GO Locker طراحی شده است می توانید هم اکنون از اندرویدها دانلود کنید .

 

 

ادامه مطلب » 



مجموعه بازی های HD

سه شنبه 91/5/31
11:51 عصر
amirsaeedi

برای مشاهده اطلاعات بیشتر مربوط به بازی های اچ دی مربوط به هر گوشی روی تصویر آن کلیک کنید



Data Toggle Pro v103

سه شنبه 91/5/31
11:50 عصر
amirsaeedi

پیش نیاز : اندروید 2?2 و بالاتر

آیا شما نیز تا کنون در دام طرح های تشویقی استفاده از اینترنت موبایل شرکت های مخابراتی نظیر ایرانسل که پس از پایان طرح و بدون اطلاع رسانی از شارژ خط شما کم می کنند افتاده اید استفاده از برنامه Data Toggle Pro بریتان جالب ضروری خواهد بود .
این اپلیکیشن می تواند با استفاده از آپشن های متفاوتی که در اختیارتان قرار می دهد از هدر رفتن پول و حتی انرژی باتری خود جلوگیری نمایید .
Data Toggle Pro با داشتن تایمر ها و محدود کننده قادر است تمامی نیازهایی که شما در زمینه مدیریت استفاده از دیتا در اسمارت فون یا تبلت خود دارید را برطرف سازد . این برنامه با تمامی نسل های مختلف از قبیل LTE, 4G, 3G, 2G, CDMA, EVDO, GSM, HSDPA, GPRS, EDGE سازگاری داشته و می تواند با ابزارکی که بر روی هوم اسکرین تان قرار می دهد دسترسی به بخش های مهم را ساده تر نماید .

 

 

ادامه مطلب » 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir