فن و تکنولوژی روز - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

گیرنده تلویزیون دیجیتال

چهارشنبه 90/10/28
12:35 صبح
amirsaeedi


 

ویزگی های گیرنده تلویزیون دیجیتال:
دریافت 25 کانال رادیویی وتلویزیونی با کیفیت DVD بدون نیاز به اینترنت

اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB

دارای آنتن پرتابل مگنت دار و قابلیت اتصال به آنتن هوایی

دارای نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر دریافتی

قابلیت ضبط برنامه های در حال پخش با کیفیت بالا

قابلیت تهیه عکس وذخیره بر روی هارد دیسک از برنامه های درحال پخش

دریافت کلیه کانال های رادیویی وتلویزیونی به صورت دیجیتال

شبکه های قابل دریافت : شبکه های 1(سراسری) - 2(سراسری) - 3(جوان و ورزش) - 4(علم و تکنولوژی) - 5(تهران) - 6(خبر) - 7(آموزش) - 8(معارف) - 9(مستند) - 10(جام جم) - 11(iFilm - آی فیلم) - 12(PressTV پرس تی وی) - 13(العالم) - 14(شما) - 15(بازار) + 10 شبکه رادیویی

 - گیرنده 15 کانال داخلی و ماهواره ای ایران و 10 شبکه رادیویی
- مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت ماهواره (DVD) به صورت دیجیتال بدون نیاز به دیش
- تامین برق مورد نیاز از پورت usb ، بدون نیاز به آداپتور خارجی
- امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش
- اتصال آسان از طریق پورت usb
- امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه
- گارانتی تعویض

لیست شهرهایی که سیگنال دیجیتال و امکان استفاده از گیرنده های دیجیتال در آنها وجود دارد. : استان تهران استان قزوین -استان قم-استان بوشهر(بیش از نیمی از جمعیت استان)- استان مرکزی (اکثر نقاط استان)- استان آذربایجان شرقی(اکثر نقاط استان)- استان آذربایجان غربی(26 درصد استان)-استان البرز (83 درصد جمعیت استان)- استان مازنداران ( نیمی از استان)- استان سیستان و بلوچستان (نیمی از استان)- استان کرمانشاه (نیمی از استان)- استان هرمزگان (نیمی از استان)- استان زنجان ( نیمی از استان)- استان کردستان (نیمی از استان)- استان همدان(نیمی از استان)- استان گیلان(نیمی از استان)- استان یزد(60 درصد از استان)- استان اصفهان (بیش از 65 درصد استان)
و شهرهای : اراک- آشتیان- تفرش - فراهان- کمیجان-اردبیل-نیر-نمین-سرعین-رضی- اصفهان- ارومیه- برازجان- بندرعباس- بوشهر-برازجان-اهرم-کاکی و خورموج- بومهن- بیرجند- پارچین- پاکدشت- تبریز- خرم آباد-رشت- رودهن- زاهدان- زرندیه- زنجان- ساری- سمنان- سنندج- شهرکرد- شیراز- فردوس- قرچک- قزوین- قشم- کرج- کرمان- بردسیر- کرمانشاه- گرگان- مشهد- فریمان- سرخس- چناران-طرقبه و شاندیز- میناب- ورامین- همدان- یزد- یاسوج

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 33000 تومان



ساخت نازک ترین گوشی هوشمند جهان

چهارشنبه 90/10/28
12:34 صبح
amirsaeedi

ساخت نازک ترین گوشی هوشمند جهان

شرکت هوآوی چین (Huawei) برای یافتن جایگاه بهتر در بازار آمریکا و اروپا روز دوشنبه از نازک ترین تلفن هوشمند جهان در نمایشگاه ابزارهای الکترونیک و رایانه (CES 2012) لاس وگاس رونمایی کرد.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا، ضخامت گوشی فوق باریک Ascend P1S تولیدی این شرکت چینی 6.68 میلی متر اعلام شده که باریکتر از عرض یک مداد است.

ضخامت گوشی آیفون 4S که پیش از این عنوان نازک ترین گوشی هوشمند جهان را در اختیار داشت، 9.3 میلی متر است.

به گفته "ریچارد یو" مدیر شرکت هوآوی، گوشی Ascend P1S بدلیل ضخامت بسیار کم به راحتی در دست قرار می گیرد و در عین حال از کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 4.3 اینچ (10.92 سانتی متر)، دارای 2 دوربین تصویر برداری است و احتمالا با قیمت حدود 400 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه این برند در بین مردم چندان شناخته شده نیست و تنها 2.4 درصد بازار گوشی های تلفن همراه جهان را در اختیار دارد، اما مسؤولان شرکت امیدوارند بتوانند با عرضه این محصول جایگاه مناسبی در بازار آمریکا و اروپا بدست آورند.



ارسال قبض مشترکان با پستچی ویژه

چهارشنبه 90/10/28
12:34 صبح
amirsaeedi

ارسال قبض مشترکان با پستچی ویژه

مدیر عامل شرکت خدمات اول همراه اول با این توجیه که "قبض، اعلامیه بدهی است نه مرسوله" گفت: ما یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول هستیم که اعلامیه بدهی مشترکان خود را توزیع می‌کنیم.

به گزارش سه نسل به نقل از فارس، ناصر قدیر کاشانی در یک نشست خبری با موضوع توزیع قبوض همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این پس، توزیع قبوض همراه اول در استان تهران، به "شرکت خدمات اول"، یکی از زیرمجموعه‌های همراه اول انجام خواهد شد.

*پست دیگر قبوض همراه اولی‌های تهرانی را توزیع نمی کند

مدیر عامل شرکت خدمات اول با بیان اینکه این شرکت طی دوره‌های پیش، توزیع قبوض مشترکان ویژه (VIP) همراه اول را انجام می‌داد، افزود: در دوره نخست، این شرکت تنها قبوض مشترکان منطقه 15 و مشترکان VIP را توزیع ‌کرد که در دوره‌های بعدی مناطق دیگری نیز اضافه شد و در دوره اخیر صورت‌حساب نیز، قبوض تمامی مناطق تهران و مشترکان VIP به وسیله شرکت خدمات اول توزیع شده است.
وی گفت: از سال آینده نیز توزیع قبوض استان البرز توسط شرکت خدمات اول انجام می‌شود.

*قبض مشترکان VIP همراه اول، رنگین تر است

قدی کاشانی تصریح کرد: مشترکان VIP، مشترکان پر مصرف هستند که رنگ قبض آنها با رنگ قبض سایر مشترکان متفاوت است.
وی ادامه داد: قبوض مشترکان VIP همراه اول، به صورت سفارشی تحویل داده می شود و در قبال آن رسید دریافت می گردد.

*عدم توافق ناگهانی پست و همراه اول، دلیل تاخیر در تحویل قبوض

وی در خصوص تاخیر و ناهماهنگی در توزیع این دوره قبوض همراه اول که در نتیجه آن هنوز قبض بسیاری از مشترکان به دستشان نرسیده، گفت: در این دوره، به دلیل عدم توافق شرکت پست و همراه اول، ارجاع کار توزیع قبوض، بسیار ناگهانی انجام شد و این سفارش ناگهانی، باعث ایجاد ناهماهنگی‌هایی شد.

*قبض 20 درصد مشترکان به منزل نرسید

قدیر کاشانی گفت: در کنار تمام این مشکلات، در این دوره بر اساس اطلاعات ما، بیش از 80 درصد مشترکان تهرانی قبوض خود را دریافت کرده‌اند؛ ضمن اینکه همراه اول نیز در این دوره علاوه بر افزایش مهلت زمان پرداخت، برای هر مشترک، 5 بار صورتحساب را پیامک کرده‌ است.
وی یادآور شد: قبوض همراه اول بر اساس کد پستی چاپ می‌شود و به این ترتیب شاید نوبت تحویل قبوض در یک سمت کوچه با طرف دیگر همزمان نباشد.

* کل قبوض این دوره همراه اول را 600 نفر توزیع کردند

قدیر کاشانی تصریح کرد: در این دوره، توزیع قبوض توسط 600 پرسنل انجام شد که پیش بینی می کنیم برای انجام این کار به صورت کامل و صحیح، به هزار پرسنل در استان تهران نیاز داشته باشیم.

*4 دلیل برای قبض‌هایی که به مقصد نمی رسند

وی همچنین 4 دلیل را برای عدم دریافت قبوض همراه اول در مقصد، برشمرد و توضیح داد: تغییر آدرس، ناصحیح بودن کد پستی، مغایرت کد پستی با آدرس و غیر قابل شناسایی بودن آدرس، دلایلی است که در نتیجه آنها یک قبض به مقصد نمی رسد.
قدیر کاشانی تاکید کرد: بنا بر این قبضی که مشکل آدرس نداشته باشد، به مقصد می رسد.

*قبض، اعلامیه بدهی است؛ مرسوله نیست

وی همچنین در پاسخ به این سوال که‌ آیا این کار همراه اول، دخالت در فعالیت‌های پستی نیست، گفت: قبض موبایل اعلامیه بدهی است و کار شرکت پست، ارسال مرسوله است.
وی ادامه داد: ما یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول هستیم و پخش اعلامیه بدهی مشترکان خود را انجام می‌دهیم.

*صفر تا صد قبوض همراه اول تهران، خودکفا شد

قدیر کاشانی گفت: به این ترتیب از این پس، تمامی عملیات چاپ، پاکت گذاری، تبلیغات قبوض همراه اول، توزیع قبوض همراه اول در استان تهران، به صورت کامل توسط شرکت خدمات اول همراه اول انجام خواهد شد.
وی افزود: همچنین مطابق روال گذشته، قبوض از روز 15 هر ماه فرد دریافت و تا روز 25 ماه بعد توزیع می شود.

*سیم کارت‌های TCI با MCI جایگزین می‌شوند

قدیر کاشانی افزود: علاوه بر این در آینده نیز، خدمات دیگری از همراه اول به شرکت خدمات اول سپرده خواهد شد که از آن جمله می توان به تعویض سیم کارت‌های قدمی TCI به سیم‌کارت‌های MCI اشاره کرد.



تعرفه تماس و خدمات سیم کارت های رایتل اعلام شد

چهارشنبه 90/10/28
12:33 صبح
amirsaeedi

تعرفه تماس و خدمات سیم کارت های رایتل اعلام شد

نرخ تعرفه ارسال پیامک فارسی از سیم کارت های رایتل 105 ریال و پیامک لاتین در این سیم کارت ها 195 ریال است و تعرفه تماس تصویری از سیم کارت های رایتل، دقیقه ای 1495 ریال اعلام شده است.

به گزارش سه نسل، نرخ مکالمه با سیم کارت های رایتل برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه، 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه ها خواهد بود. هم چنین نرخ سرویس پیام چندرسانه یی MMS برای 300 کیلوبیت 400 ریال است.

اما سرعت دسترسی به اینترنت این اپراتور برای کاربران خانگی 128 کیلوبیت بر ثانیه و برای اشخاص حقوقی 2 تا 3 مگابیت بر ثانیه قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سیم کارت های «رایتل» نسل جدید با قابلیت های بسیاری هستند که شاخص ترین آن ارتباط تصویری است که تا به امروز در کشور قابل ارائه نبود.

رایتل سه نوع سیم کارت دایمی، اعتباری و دیتا عرضه می کند که قیمت سیم کارت دایمی 120 هزار تومان و قیمت سیم کارت های اعتباری و دیتا 20 هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، نسل سوم، نسلی از استانداردهای مخابرات بی سیم است که از طریق آن باید خدمات مکالمه تلفنی، دسترسی به اینترنت، مکالمه ویدئویی و تلویزیون همراه ارائه شود.

طبق استاندارد IMT 2000، حداقل سرعت لازم برای یک شبکه نسل سوم، 200 کیلوبیت بر ثانیه است؛ هر چند که اکنون سرعت های بسیار بیش تری در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، نسل بعدی یعنی نسل چهارم تلفن همراه در سال 2009 در سوئد و نروژ به راه افتاده است. شبکه نسل چهارم باید بتواند تمام خدمات مبتنی بر IP را برای لپ تاپ و تلفن های همراه فراهم کند.

چنین شبکه ای باید برای کاربرانی که با سرعت زیاد تحرک دارند ارتباط با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و برای افراد ساکن و یا پیاده ارتباط با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه فراهم کند.



شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر

چهارشنبه 90/10/28
12:33 صبح
amirsaeedi

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر

شرکتی سوئدی نوعی شارژر ویژه تلفن های همراه، دوربین ها و سیستمهای GPS ابداع کرده است که می تواند ابزارهای الکترونیکی را با کمک آب شارژ کند.

به گزارش سه نسل، شرکت سوئدی با نام myFC شارژر PowerTrekk را برای افرادی ابداع کرده است که مدت زمان زیادی را از شبکه برق فاصله دارند و نمی توانند در زمان مناسب از شبکه برق برای شارژ کردن ابزار الکترونیکی خود استفاده کنند.

این شارژر جدید تنها به یک قاشق سوپخوری آب نیاز دارد تا بتواند انرژی مورد نیاز برای 10 ساعت یک موبایل را تامین کند. این شارژر به واسطه واکنشهای شیمیایی انرژی تولید می کند و در آن آب با سیلیسید سدیم واکنش داده و گاز هیدروژن به وجود می آورد.

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر

این شارژر برای تامین 10 ساعت انرژی موبایل تنها به یک قاشق آب نیاز دارد

سیلیسید سدیم پودر شیمیایی جدیدی است که توسط شرکتی به نام SiGNa تولید می شود و این شارژر اولین محصول تجاری است که از این پودر شیمیایی استفاده می کند. هر ابزاری که دارای درگاه USB باشد می تواند به این شارژر وصل شود و هر نوع آبی را نیز می توان در این شارژر به کار گرفت، حتی اگر آب از دریا به دست آمده باشد. حتی می توان در این شارژر از آب گودالهای درون خیابان نیز ریخت به شرطی که این آب مملو از رسوبات و گل و لای نباشد.

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر

استفاده از این شارژر بسیار ساده است و انرژی را از طریق کابل USB به دستگاه می رساند

اولین نمونه این شارژر سال گذشته در کنگره موبایل جهان در بارسلونا رونمایی شد اما نسخه تکمیل شده آن اکنون در نمایشگاه الکترونیکهای مصرفی 2012 در لاس وگاس عرضه شده است.

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر

از هر نوع آبی به شرط نداشتن رسوبات زیاد از حد و گل و لای می توان در این شارژر استفاده کرد

انتظار می رود این ابزار در دو سری یک و سه کیلو واتی در ماه های می و ژوئن با قیمت احتمالی 199 یورو در اروپا عرضه شود. عملکرد این شارژر بسیار ساده است، سدیم درون مخزنی کوچک و گرد ذخیره می شود، شکافهای شارژر در نیمی از لایه خارجی این مخزن تعبیه شده اند و در نیمه دیگر مخزن آب کوچکی وجود دارد که یک قاشق آب درون آن ریخته می شود.

شارژ کردن گوشی موبایل با یک قاشق آب + تصاویر

دو مخزن پودر شیمیایی و آب درون شارژر

بر اساس گزارش میل آنلاین، زمانی که دریچه شارژر بسته می شود، واکنشهای شیمیایی به صورت خودکار آغاز به کار می کنند و شارژر تولید انرژی را آغاز می کند. این واکنشهای شیمیایی کاملا پاک بوده و محصول جانبی آنها کمی بخار آب است. می توان از این شارژر به عنوان منبع مستقیم انرژی برای روشن ساختن یک لامپ نیز استفاده کرد.



گران ترین خانه متحرک جهان + عکس

چهارشنبه 90/10/28
12:32 صبح
amirsaeedi

گران ترین خانه متحرک جهان + عکس

شرکت "مرشی موبایل" خانه متحرک بسیار مرفهی را طراحی کرده که دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی، بالکن و امکانات دیگری از جمله هشت تلویزیون 40 اینچی است.

به گزارش سه نسل، این خانه متحرک، سوخت کمتری نسبت به دیگر خانه های متحرک جهان مصرف می کند و از دو طبقه تشکیل شده است. دو طبقه این خانه با چهار پله به هم وصل می شوند.

 

 

طبقه دوم، سالن اجتماعات با یک میز و چهار صندلی دارد که صندلی های آن قابلیت ماساژدهی هم دارند. این خانه متحرک به نام " الیمنت پلازو " دو و نیم متر ارتفاع، 12 متر طول و 20 متر مساحت دارد.

همه دستگاه ها و وسایل به کار برده شده در این خانه هوشمند هستند.

این خانه متحرک که به عنوان گرانقیمت ترین خانه متحرک جهان با استتقبال بسیاری از سوی ثروتمندان مواجه شده، از سه میلیون دلار به بالا قیمت دارد.



خودروی خورشیدی ایران در استرالیا

سه شنبه 90/10/20
8:26 عصر
amirsaeedi

تیم خودروی خورشیدی” هاوین” دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی به استرالیا که از 16 تا 22 اکتبر (24 مهر تا 30 مهر) برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

این تیم 8 نفره به همراه سرپرست تیم برای شرکت در مسابقات جهانی به استرالیا که از 16 تا 22 اکتبر (24 مهر تا 30 مهر) برگزار می شود، عازم این کشور شدند.

خودروی خورشیدی هاوین (خورشید تابان)، که بعد از خودروی دانشگاه تهران دومین خودروی خورشیدی ساخته شده در دانشگاه های کشور به شمار می رود، از جنس

فیبرکربن و در قالب فایبرگلاس ساخته شده است و قادر است 135 کیلومتر در ساعت حرکت کند

 

جنس باتری این خودروی تک نفره لیتیوم یون بوده و همچنین این خودرو با 6/22 درصد بازدهی از سیستم ارتباطی کامبوس بهره مند است. این خودرو با طول 5 متر،

عرض 2 متر و یک متر ارتفاع در مدت زمان 18 ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طراحی و ساخته است.

تیم خودرو خورشیدی”هاوین” برای شرکت در مسابقات هم اکنون وارد استرالیا شده و قرار است در این مسابقات با دیگر خودروهای خورشیدی جهان به رقابت بپردازند.

در این رقابتها خودروهای عرضه شد باید مسیر 3 هزار کیلومتری را طی کنند



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir