اواسط مرداد 91 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

دستاورد...!!

چهارشنبه 91/5/4
12:39 صبح
amirsaeedi
کافی است نگاهی کوتاه به دستاورد های بانک ملی بر روی سایت این بانک داشته باشید ، با تقدیرنامه ای روبرو خواهید شد که بر اساس آن از خاوری مدیر عامل فراری و سابق این بانک برای امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شده است . نکته جالب هم سمت خاوری در شورای امر به معروف و همچنین کسی است که این تقدیر نامه را به وی داده است .




لوح تقدیر از محمود رضا خاوری مدیر عامل فراری بانک ملی هنوز روی سایت این بانک و در قسمت دستاورد‌ها قرار دارد. نکته جالب اینکه خاوری این تقدیر نامه را به خاطر تلاش برای ارتقاء امر به معروف و نهی از منکر لسانی دریافت کرده است. البته خود وی همزمان ریاست هیات امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی را بر عهده داشته است.

 به گزارش تابناک در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای محمود رضا خاوری

احتراما با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی در راستای حاکمیت بخشیدن به ارزش‌های دینی در پرتو عمل به فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر و کسب تقوای الهی نظر به اینکه حضرتعالی در جهت احیای فریضتین و ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در بانک ملی ایران اهتمام ورزیده و تلاش نموده‌اید، لذا جا دارد از خدمات ارزنده و همکاری حضرتعالی با ستاد احیاء تشکر نموده و این لوح تقدیر به رسم یاد بود به حضرتعالی اعطاء می‌گردد.
از خداوند سبحان موفقیت روزافزون حضرتعالی را در ارتقاء فضائل اخلاقی و نیل به ارزش‌ها و آرمان‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.


معاونت ادارات و کارخانه جات!


البته اکنون این گزارش در این باره قضاوت نخواهد کرد که مدیر عامل بانک ملی عامل به انجام فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر لسانی بوده است یا نه؛ چرا که از این موضوع اطلاعی ندارد. با این وجود آنچه عملا در در دوران ریاست وی در بانک ملی و در جریان اختلاس بزرگ اقتصادی رخ دهد، نشان می‌دهد که وی حداقل در مقام عمل اینگونه نبوده است.

اما نکته مهم‌تر آن است که تقریبا مثل روال مرسوم در اغلب ادارات ایرانی نخستین لوح تقدیر هر عمل مطلوب و خواستنی به رئیس آن اداره می‌رسد. تقدیر نامه‌ای که نه با امضای مثلا رئیس شورای امر به معروف، بلکه به امضای یکی از معاون‌های خود آقای خاوری رسیده است. یعنی معاون آقای خاوری از رئیسش برای امر به معروف تقدیر کرده است و در سایت بانک ملی در زمره دستاورد‌های بانک ملی هم محسوب شده است!




خانم های بدحجاب ، مهم ترین مشکل مملکت هستند!

چهارشنبه 91/5/4
12:36 صبح
amirsaeedi

خانم های بدحجاب ، مهم ترین مشکل مملکت هستند!

کاش در کنار انتقاد از بدحجابان، توبیخی هم از مسوولان می شد که مگر مردم ایران بیکارند که برای "زدن یک باک بنزین یا یک سیلندر گازی سی ان جی"، مدت های مدیدی در صف بایستند؟! اگر مردم دم برنمی آورند ، دلیل بر رضایت شان از صف ها و هزار مشکل دیگر نیست بلکه "نجابت" و درگیری شان به "روزمرگی های بی رحم" است که رخصت به ایشان نمی دهد. ای کاش ایشان، بیش از آنکه نگران زنان بدحجابی که فکل های مش زده شان از زیر روسری های رنگی شان بیرون زده ، نگران آمار وحشتناک طلاق در جامعه می شدند که بنا به برخی روایت ها در کلان شهرها به 20 درصد رسیده است.
مشکل مملکت بزرگتر از اینهاست.
کمی فکر کنین می فهمین.لطفا به حقوق مردم و نجابتشان احترام بگذارین.مرغ و گوشت و ... همشون بهونن.


irda festival

سه شنبه 91/5/3
11:45 عصر
amirsaeedi

معرفی جشنواره

جشنواره IRDA ، جشنواره ای بین المللی است که با هدف ارج نهادن به فعالیت های پژوهشی و تلاش پژوهشگران در بخش صنعت و معدن از سال 1390 از سوی انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن، برگزار می گردد و طی آن جوایزی به بهترین های سال (پژوهشگران برتر، کتاب های برتر، پایان نامه های برتر، واحدهای تحقیق و توسعه برتر و محصولات برتر)، اهداء خواهد شد.
جایزه IRDA یک جایزه بین المللی است که  این امکان را فراهم می آورد تا برترین های تحقیق و توسعه با حضور در فرآیند این جایزه ارزشمند، خود را با دیگران مقایسه کنند، بر توان رقابتی خود بیفزایند و گام های بلندتری در توسعه علم و فناوری و خدمت به دانش بشری در هر نقطه ای از جهان بردارند.
 
اهداف جشنواره

•    ترویج فرهنگ نوآوری و ارایه توانمندی های فناوری.
•    ایجاد انگیزه در شتاب بخشیدن به فعالیت های تحقیق و توسعه.
•    ایجاد زمینه و فرصت برای بهینه کاوی ( Benchmarking) در بین برترین ها و نمایان ساختن شایستگی ها.
•    گسترش ارتباطات و یادگیری متقابل.
•    گسترش رقابت پذیری و پیامد های مثبت آن در جامعه و محیط کار.
•    ایجاد زمینه مناسب برای افزایش قابلیت ها و رشد استعداد های خلاق و نوآور.
•    قدردانی از برترین های تحقیق و توسعه و تشویق آنها به تداوم رقابت جویی در توسعه دانش بشری.

محورهای جشنواره

در فرآیند جوایز (IRDA) دستاوردهای برتر به مقایسه و مسابقه گذاشته می شوند و برترین ها در حوزه های زیر انتخاب و معرفی خواهند شد:

•    پژوهشگر برتر ( 10 )
•    کتاب برتر ( 10 )
•    پایان نامه برتر ( 10 )
•    محصول برتر ( 20  )
•    مرکز تحقیق و توسعه برتر ( 20  )

مخاطبین جشنواره

مخاطبین جشنواره شامل کلیه پژوهشگران و نوآوران (اعم از حقیقی و حقوقی) در داخل و خارج کشور  خواهند بود که دستاورد های مهم و تاثیر گذاری در یکی از بخش های صنعت داشته باشند.
 
دریافت پوستر جشنواره          ،          دریافت بروشور جشنواره          ،          دریافت بروشور ایده برتر

هر چیزی در دنیا دوبار خلق می شود، یک بار در ذهن و یک بار در عین،
اول در دنیای درون و بعد در دنیای بیرون.
 
تعریف ایده:
منظور از ایده، تفکری اولیه است، که پیامد آن حل مساله یا بهبود عملکرد باشد.
منظور از ایده، تفکری است، که طی مراحل زیر منجر به تغییر کمی و کیفی، در جهت حل مساله و بهبود عملکرد، گردد:
1- چگونگی طرح مساله
2- چگونگی حل مساله یا بهبود در عملکرد
 
زمینه های ایده پردازی:
ایده ها بایستی مرتبط با یک مساله واقعی و جاری در جامعه طرح شوند. مسائلی که ایده ای برای حل آنها ارائه می شود می تواند در بخش صنعت، معدن و تجارت باشد.
 
شاخص های انتخاب ایده برتر:
  • اهمیت مساله ای که ایده در ارتباط با آن طرح می شود
  • منطقی بودن، امکان پذیری و قابلیت اجرایی شدن ایده ها
  • بدیع و نو بودن ایده ارائه شده
  • سهولت ایده های ارائه شده در اجرا
  • هزینه لازم برای اجرایی شدن ایده ها
  • قابلیت پذیرش ایده نزد صاحب مساله یا در جامعه
  • میزان کمک به ارتقاء ایمنی
  • میزان کمک به ایجاد ارزش افزوده اقتصادی
  • میزان کمک به کاهش هزینه ها
  • میزان کمک به بهبود شرایط کار
  • و . . .
مخاطبین ایده برتر:
  • کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مراجع قانونی.

 

مزایای شرکت در ایده برتر:
  • ثبت ایده در بانک اطلاعاتی ایده پردازان جوان (کتاب و وبسایت) و ارایه گواهی رسمی به ایده پرداز؛
  • ایجاد فرصت برای ارتباط ایده پردازان با سرمایه گذاران جهت تجاری سازی ایده های برتر؛

                    *  در صورت درخواست سرمایه گذار جهت تجاری سازی، لحاظ 30% از مبلغ فروش ایده، برای ایده پرداز؛

                    *  در صورت تجاری سازی ایده، لحاظ 5% سود سالانه، به مدت 10 سال؛

  • حضور " رایگان " در مراسم جشنواره بین المللی جوایز تحقیق و توسعه ایران؛
  • ارایه " جوایز نفیس به ایده پردازان برتر "، در مراسم جشنواره بین المللی جوایز تحقیق و توسعه ایران؛

 

 
  • نحوه اعطای کمک هزینه تحصیلی، براساس تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، تعیین و از طریق وب سایت جشنواره، اعلام می گردد.
  • ایده های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، به تفکیک مقاطع مختلف تحصیلی، مورد ارزیابی و مقایسه قرار می گیرند.
 
بنا به درخواست جمع کثیری از شرکت کنندگان و تجدید نظر مدیریت جشنواره، هزینه ثبت نام در بخش ایده برتر (دانش آموزی و دانشجویی) با تخفیف 50 درصدی مصوب و قابل اجرا گردید.
 


surena

سه شنبه 91/5/3
11:43 عصر
amirsaeedi

Surena Project

Introduction

The project of “Design, Fabrication and Control of the Humanoid Robot (SURENA)” was first presented on December 15, 2008 as SURENA I. SURENA I was an 8 degree-of-freedom (8 DOF) humanoid robot, which was able to move on a pre-defined trajectory with a tracking and remote control system. SURENA project is enhancing the ability to design robots that walk on two legs, under a feedback control system that provides dynamic balance, yielding a much more human-like motion. The work is addressing both theoretical and experimental aspects of bipedal locomotion.

On July 3, 2010 the second generation of SURENA was unveiled. SURENA II has 22 DOFs including 12, 8, and 2 at its legs, hands and head respectively. Its height is 145 cm with a weight of 45 kg. SURENA is a product of more than 10,000 hours of hard work by a team of 20 engineers and students.

The robot has been manufactured by a team from Center for Advanced Vehicles (CAV), University of Tehran” and “The R&D Society of Iranian Industry, Mine & Commerce”. The aim of the project as using the robot in sensitive and hard work conditions instead of human workers.

Technical Specifications

SURENA project is enhancing the ability to design robots that walk on two legs, under a feedback control system that provides dynamic balance, yielding a much more human-like motion. The work is addressing both theoretical and experimental aspects of bipedal locomotion.

On July 3, 2010 the second generation of SURENA was unveiled. SURENA II has 22 DOFs including 12, 8, and 2 at its legs, hands and head respectively. Its height is 145 cm with a weight of 45 kg. SURENA is a product of more than 10,000 hours of hard work by a team of 20 engineers and students.

SURENA II is equipped with various sensors such as gyroscope and accelerometers which provide stable motion. A Multi-Input Multi-Output (MIMO) control system is employed to provide a smooth walk. SURENA II is a humanoid robot that balances itself and walks freely. The robot has the shape and size of a standard human, making it the first anthropomorphic robot in Iran that moves dynamically like a real human.

Technical specifications
Height 145 cm
Weight 45 kg
Degrees of freedom 12 lower torso, 8 hands,2 head
Movement mechanism Stabilized walking
Control system Remote control /vision-based navigation
Internal processors DSP microcontroller, AVR, central PC
Motor systems Servomotor, harmonic drive, planetary gearbox
Sensors Gyroscope, accelerometer, force sensors, pan & tilt sensors
Peripherals Camera. microphone, speaker

 

Surena Project

 



محققان ایرانی در یک سال 77 هزار و 194 مدرک علمی ارائه کردند

سه شنبه 91/5/3
11:39 عصر
amirsaeedi
محققان ایرانی در یک سال 77 هزار و 194 مدرک علمی ارائه کردند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از دو برابر شدن هدیه ازدواج نخبگان و استعدادهای برتر از سال آینده خبر داد و گفت: علاوه بر این از سال آینده هدیه اولین فرزند نیز به نخبگان و استعدادهای برتر اعطا می شود. ایشان اظهار داشتند در حال حاضر میزان هدایای ازدواج نخبگان 5 میلیون ریالی است که از سال آینده این میزان به 10 میلیون ریال افزایش می یابد. بر اساس این خبر نخبگان و استعدادهای برتر که توانایی دریافت و پرداخت اقساط وام مسکن را ندارند چنانچه دانشجوی دوره های تحصیلات تکمیلی و متأهل باشند می توانند از ودیعه وام مسکن استفاده نمایند.


همسر دلخواه شما کیست

سه شنبه 91/5/3
2:24 صبح
amirsaeedi

 عکس   همسر دلخواه شما کیست

برای انتخاب همسر، به شباهت ها دقت کنیدو همسری را بر گزینید که تا حدودی شبیه خودتان باشد.و درست است که  تضادها و تفاوت ها، زندگی را خیلی هیچان انگیز تر و جالبتر میکنند ولی ………

روانشناسان و جامعه شناسان هم تحقیقاتی انچام داده اند و از روی آمار طلاق و همین طور زندگی زناشویی موفق به این نتیجه رسیدندکه وجود بعضی شباهت ها ضروری است و وجود بعضی تفاوت ها نیز کاملا مسئله ساز است.

 

بد نیست که شباهت های ضروری و تفاوت های مسئله ساز را بشناسیم و روشن کنیم ،به شرطی که اگر مجردید تا جای امکان آن ها را در انتخاب همسر به کار ببندید و اگر متاهلید،و متوجه شدید شباهت ها بین شما و همسرتان وجود نداردو یا بر عکس تفاوت ها،بین شما زیاددیده می شود،سعی کنیداز عنصر درک وخود را به جای دیگری گذاشتن،بیش تر و بیشتر استفاده کنید. به این ترتیب می توانید شباهت ها و تفاوت ها را عمیق تر درک کنیدو در مورد آن ها بیشتر به همسر خود حق بدهید و به تدریج به هم نزدیکتر شوید.

(((شباهت های ضروری بین زوجین)))
1-شباهت درعلایق و تمایلات: هرچه زن و مرد در زمینه های بیش تری علایق مشترکی داشته باشند،زندگی برایشان شیرین تر می شود.علاقه مشترک به کار،علاقه مشترک به نوع تفریح و معاشرت،و علاقه مشترک به هر چیز دیگر، باعث نزدیگی بیشتر و آسان شدن انتخاب ها می شودو تنش و فشار را در زندگی مشترک کاهش می دهد.حتما شما زن و شوهر هایی را سراغ دارید که به خاطر نداشتن علاقه مشترک به مسافرت رفتن،در هر تعطیلات،جنجال و غو غا به پا می کنند.یکی دلش می خواهد در خانه بنشیند،آرامش محیط امن خانه را تجربه کندو دیر از خواب بیدار شود و دیگری می خواهد به سفر برود و هیجان های مسافرت،جاده،مکانهای جدیدو نظیر این ها را تجربه کنددر نتیجه اوقات فراغت  تبدیل می شود به اوقات کسالت یا اوقات ندامت :::
2-شباهت در ارزش ها : بهتر است زن و مرد در باره بیش تر ارزش ها وحدت نظر داشته باشند.اگر زن یا شوهر یکی شان به شدت به مسائل مذهبی و معنوی علاقه مند و دیگری بدان بی علاقه باشد،اختلاف زیادی بین آنها بروز خواهد کرد.
3- توافق مسئولیت ها : لازم است زن و مرد در باره ی و ظائف و مسئولیت های یکدیگر توافق داشته باشند.مثلا اگر یکی کار کردن زن در خانه را به کار کردن در بیرون ارجح می داند ،نظر دیگری هم همین باشد.یا اگر مثلا زن، به کمک کردن مرد در امور منزل تاکید زیادی دارد ،نظر مرد هم همین باشدو گر نه اختلاف زیادی بین آنها ایجاد خواهد شد.
4- هوش : اگر زن و شوهر حدودا به یک اندازه با هوش باشند((البته منظور از هوش ، میزان تحصیلات نیست))رابطه همسری با گرفتاری های کم تری روبرو می شود.هر آنچه آن ها بتوانند مسائل را به شکل مشابهی ببینند و تجربه کنند و محرک هایی که در یافت می کنند بیش تر شبیه هم باشند،راحت تر ارتباط بر قرار می کنندو هم دیگر را می فهمند . منظور از هوش صرفا قدرت حل مسائل ریاضی نیست بلکه منظور توانایی درک شرایط و آرای دیگران و آن چه در محیط اطراف بر قرار است نیز می باشدکه بدان ((هوش هیجانی)) گفته می شود.
5- صمیمیت و گرمی : بهتر است زن و مرد از نظر میزان سردی و یا گرمی،صمیمیت،یا ایجادفاصله با دیگری و به اصطلاح بجوش و خونگرم بودن نیز شبه بهم باشند.حتما شما زوج هایی را دیده اید که یکی بسیار گرم و صمیمی و دیگری مثل فریزر سرد و یخ بوده است” و البته حتما متوجه شده اید چقدر با هم نا هم آهنگ اند.

(((تفاوت های مسئله ساز بین زوجین)))

1- عادات شخصی : وقتی زن و شوهر عادات شخصی متضاد و متفاوتی داشته باشند.به تدریج تنش و اختلاف میانشان بروز می کند و خدای نا کرده شدید می شود . بعضی از عادت ها ی مسئله ساز عبارتند از: نظم و ترتیب ،مسئولیت پذیری،وقت شناسی،نظافت و نظایر این ها.اگر یکی از زوجین سیگار می کشد و دیگری به بوی سیگار آلرژی داشته باشد،یا مثلا یکی از طرفین به خوردن غذاهای مغذی و مرتب عادت داشته باشد و دیکری اصلا به اینکه چه می خورد بها ندهد ،دردسر زیادی در زندگی شان درست می شود.دردسرهای ریز و کوچکی که می تواند اوقات زندگی آن ها را تلخ و حتی آسیب پذیر کند.
-2 میزان انرژی : ازدواج دو نفر ، که یکی کم انرژی و دیگری پر انرژی است ، وحشتناک است  . اختلاف در میزان انرژی در زمینه های مختلفی خودش را نشان می دهد، مثلا در معاشرت های اجتماعی،فعالیت های مذهبی،بر قراری روابط جنسی،تغذیه و….
3- خرج کردن پول : متاسفانه بسیاری از ازدواج ها در اثر نداشتن توافق بر سر مسائل مالی از هم می پاشند یکی به فکر آینده است و می خواهد پولش را پس انداز کند و با ضریب اطمینان بالا بر دارایی های خود بیفزاید و دیگری به فکر خوش بودن در لحظه حال است،دوست دارد ریسک کند ،سرمایه گذاری های پر خطر داشته باشد و فعل حال خوش باشد . به هر حال تفاوت در نوع خرج کردن پول،می تواند دردسر ساز باشد. نا گفته نماند که من شخصا پول زیاد را دلیل خوشبختی نمی دانم که هیچ ،بلکه شاید دلیل از پاشیدن زندگی بی آلایش  شیرین را داشتن پول زیاد می دانم.
4-علاقه به حرف زدن و مهارت های کلامی : اگر زوجین ، یکی پر حرف و دیگری کم حرف باشد،اگر یکی خواهان سکوت و دیگری علاقه مند به گفتگو باشد، اگر یگی دوست داشته باشد موقع غذا خوردن آرامش بر قرار باشد و دیگری تمایل به تعریف وقایع روز در زمان غذا خوردن باشدمعمولا اختلاف به با ر می آورد.و کسانی هستند که از ساکت بودن بیش از حد همسر ، یا پر حرف بودن بیش از اندازه او گله مند ند و افسرده می شوند.
دوستانم در انتخاب همسر چشم و گوش خود را باز کنید و تابع عقل باشید نه تابع احساسات  که این پسندیده ترین کار است  عاشق کور نباشید . به امید خو شبختی یکایک شما



ترفندهای جدید ویندوز سون 7

سه شنبه 91/5/3
2:14 صبح
amirsaeedi

یکی از امکانات جدید و جالبی که در ویندوز 7 -‏ویندوز جدید مایکروسافت‏- نهفته شده است، قابلیت Aero Shake است. این قابلیت به معنای لزراندن یا تکاندن می‏باشد. فرض کنید در ویندوز 7 چندین پنجره مختلف را به طور همزمان باز کرده‏اید. حالا کافی است یکی از پنجره‏ها را  عکس   ترفندهای جدید ویندوز سون 7(که پنجره مورد نظر شما است) را با ماوس گرفته و مقداری تکان بدهید یا بلرزانید . خواهید دید که …

 

 

خواهید دید که سایر پنجره‏ها ناگهان Minimize شده و ناپدید می‏شوند و تنها پنجره‏ای که آن را تکان داده‏اید باز خواهند ماند. اکنون در صورتی که مجددأ پنجره را با ماوس بلرزانید پنجره‏های بسته شده دوباره فراخوانی خواهند شد. اگر به این قابلیت جدید ویندوز 7 علاقه ندارید با استفاده از این ترفند می‏توانید آن را از طریق رجیستری ویندوز غیر‏فعال کنید. لینک دانلود نسخه RC1 ویندوز 7 در انتهای این ترفند وجود دارد.

بدین منظور:
وارد منوی Start شده و عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری ویندوز باز شود.
مسیر زیر را دنبال کنید:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Wind ows

اکنون بر روی کلید Windows راست کلیک نموده و New > Key را انتخاب کنید.
نام آن را Explorer قرار دهید.
اکنون بر روی Explorer کلیک کنید تا وارد آن شوید.
حال از قسمت دیگر پنجره بر روی فضای خالی راست کلیک کرده و New > DWORD Value را انتخاب کنید.
نام آن را NoWindowMinimizingShortcuts قرار دهید.
اکنون بر روی NoWindowMinimizingShortcuts دوبار کلیک نمایید و در پنجره باز شده Value data را بر روی 1 قرار دهید و OK کنید.
رجیستری را ببندید و سیستم را یکبار Restart کنید تا تغییرات اعمال گردد.
اکنون قابلیت Aero Shake غیر‏فعال شده است.

جهت فعال‏سازی مجدد این قابلیت، در همان مسیر بالا عدد 1 را بر روی 0 تنظیم کنید .



تست شخصیت شناسی از روی آدامس مورد علاقه

سه شنبه 91/5/3
2:12 صبح
amirsaeedi

تست شخصیت شناسی از روی آدامس مورد علاقه‌

 عکس   تست شخصیت شناسی از روی طعم آدامس مورد علاقه‌

 

 

آدامس نعنایی : آدامس های نعنایی خنک کننده است شما با خوردن این آدامس احساس می کنید سرشار از انرژی شده و می توانید کار خود را در مدت زمان کمتری انجام دهید بالاترین هدفتان در زندگی جلو راندن خانواده با انجام به موقع کارها و روحیه بخشیدن به آنها در مواقع ضروری است شما احساس برتری و اعتماد به نفس عجیبی دارید.

 

آدامس های موزی : شخصیت افرادی که آدامس های موزی را ترجیح می دهند معمولا با نوآوری و خلاقیت همراه است بنابراین همواره سرشار از ایده های خلاق و مثبت و سازنده اند.آنها به دنبال شکار مجوزهای جدید برای ارائه ی برنامه های جدید در حوزه های مختلف کاری و زندگی خود هستند.

 

آدامس های دارچینی : افرادی که عاشق آدامس های دارچینی و یا حتی خمیردندان های با طعم دارچین هستند افرادی احساساتی و رمانتیک بوده و همیشه احساس نزدیکی بیشتری با افراد به ویژه همسرشان دارند آنها شادی و نشاط و دوست داشتن را به دیگران منتقل کرده.

 

آدامس های سفید کننده ی دندان : جویدن آدامس های با طعم تند که در واقع خاصیت سفید کننندگی دندانها را نیز دارد به انسان آرامش عجیبی می بخشند و در حقیقت نوعی آرامبخش قوی هستند اگر شما عاشق چنین طعمهایی هستید مطمئنا عاشق یک استراحت کوتاه مدت در زندگی سراسر جنب و جوش خود هستید . فارس پاتوق – اعلام تنفس در طول روز شما را شاد و سرحال می سازد.

 

آدامس های توت فرنگی : افرادی سختکوش هستند که همیشه آماده کشف چیزهای جدیدند امتحان کردن چیزهای جدید می تواند روحیه ی شما را شادتر کند و انرژی بیشتری برای ادامه کارتان به شما بدهد.

 

آدامس های پرتقالی : افرادی به شدت اجتماعی و عاشق طبیعت هستند شخصیت شاد و اجتماعی آنها باعث می شود مردم فکر کنند سالهاست آنها را می شناسند در خانه ی شما همیشه به روی دیگران باز است و دوستان روی سخنان و کمکهای فکری شما حساب می کنند.



آموزش به روز رسانی آفلاین NOD32

سه شنبه 91/5/3
2:12 صبح
amirsaeedi
NOD32

برای به روز رسانی آفلاین کافیست تا پس از دانلود آپدیت آفلاین از سایت دانلود کده و یا سایر سایت های نرم افزاری مراحل زیر را طی کنید تا آنتی ویروس خود را به روز رسانی نمایید .
با استفاده از این روش شما می توانید حتی کامپیوترهایی را که به اینترنت متصل نیستند را نیز به وسیله حافظه های قابل حمل به روز رسانی کنید .
برای این کار مراحل گفته شده را مرحله به مرحله انجام دهید :

قبل از انجام هر کار نسخه نوع نمایش را در صفحه اصلی نرم افزار از Standard Mode به Advanced Mode تغییر دهید .( همانند تصویر زیر )

nodupdate

1 – بر روی آیکون آنتی ویروس NOD32 در کنار ساعت دسکتاپتان راست کلیک کرده و بر رویگزینه Advanced Setup کلیک کنید تا قسمت تنظیمات آن باز شود ( شکل زیر )

2 – از منوی سمت چپ روی گزینه Update کلیک نمایید تا بخش تنظیمات به روز رسانی باز شود و پس از آن در قسمت Update Server روی Edit کلیک کنید ( کادر آبی رنگ ) .

3 – حال در پنجره Update server list میبایست آدرس محلی که فایلهای به روز رسانی را پس از دانلود در آنجا از حالت فشرده خارج کرده اید ، کپی کنید .
به طور مثال محلی که ما فایلها را از حالت زیپ خارج کردیم آدرس زیر بود :
C:\Documents and Settings\Love\Desktop\eset_upd-09-10-3

پس از اینکه آدرس مورد نظر را در قسمت گفته شده (کادر قرمز رنگ ) کپی کردید بر روی گزینه Add کلیک کنید ( کادر آبی رنگ ) تا آدرس شما در قسمت پایینی آن وارد شود . سپس بر روی گزینه OK کلیک کنید ( کادر بنفش رنگ )

4 – اکنون دوباره بر روی آیکون NOD32 در کنار ساعت دسکتاپ راست کلیک کرده و اینبار بر روی گزینه Update کلیک کنید آنتی ویروس شما به روز شود .

لطفا مشکلات خود در زمینه به روزرسانی NOD32 را در بخش نظرات این آموزش مطرح نمایید تا سایر کاربران در صورت داشتن مشکلات شما ، بتوانند آنها را رفع نمایند .



دولت، توانایی کاهش بیکاری را ندارد

پنج شنبه 91/4/22
2:4 صبح
amirsaeedi

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی ارائه آمار اعلام شده توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره کاهش نرخ بیکاری در این کمیسیون خبرداد و گفت: آماری که آقای وزیر اعلام کرده‌اند؛ با واقعیت انتطباق ندارد. وزیر آگاه باشند؛ اشتغال و مساله بیکاری با ارائه آمار و ارقام حل نخواهد شد.

سالار مرادی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از اظهارات عبدالرضا شیخ‌اسلامی وزیر تعاون? کار و رفاه‌اجتماعی مبنی‌بر سامان یافتن وضعیت اشتغال کشور در سال90، تصریح کرد: آقای وزیر نرخ بیکاری را در تنها 7 درصد اعلام کرده‌اند؛ در حالی که این نرخ در برخی مناطق کشور به بالای 20 درصد می‌رسد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با مد نظر قرار دادن نرخ بیکاری در حوزه انتخابیه خود ادامه داد: در حوزه انتخابیه بنده و استان کردستان نرخ بیکاری بیش‌تر از 12 درصد است و مردم این استان از بیکاری رنج می‌برند.

وی افزود: آماری که آقای وزیر اعلام کرده‌اند؛ با واقعیت انتطباق ندارد.  بهتر است وی بداند که اشتغال و مساله بیکاری با ارائه آمار و ارقام حل نخواهد شد.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: حل مشکل بیکاری نیازمند اقدامات اساسی و زیربنایی است و تنها از این طریق می‌توان نتایج مطلوبی را اخذ کرد.

مرادی گفت: آنچه که اکنون به خوبی مشاهده می شود؛ نرخ بالای بیکاری در کشور است. بسیاری از مردم با دیدن نمایندگان خود در خانه ملت خواستار حل این مشکل هستند که متاسفانه سازوکار فعلی، جوابگوی خواسته‌های موکلانمان نیست.

وی از بررسی ارائه آمار بیکاری اعلام شده توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی  در کمیسیون اجتماعی مجلس خبرداد و یادآور شد: باید مشخص شود این آمار بر اساس چه معیارهایی اعلام شده و این یک و نیم میلیون شغل چگونه و در کجا ایجاد شده است؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید مجدد بر اینکه بزرگترین معضل مردم در کشور، اتخاذ راه‌کار مناسب برای حل مشکل بیکاری و کسب درآمد مشروع است، گفت: با ارائه آمارهای اشتباه نمی‌توان این مساله را حل کرد؛ زیرا ایجاد شغل در کشور به زیرساخت‌ مناسب، برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و امکانات لازم نیاز دارد.

همچنین شیخ‌اسلامی از رسیدن کشور تا پایان سال 91 به نرخ بیکاری هفت درصد خبر داد? این در حالی است که مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش خود? نرخ بیکاری کشور را در این سال 12.3 درصد اعلام کرد.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir