اردیبهشت 86 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

زیبا ترین زن عرب

سه شنبه 86/1/21
1:28 صبح
amirsaeedi

امروز باز هم براتون عکس گذاشتم از خواننده معروف عرب که زیبا ترین زن عرب هم لقب خوبی برای این خواننده میتونه باشه ( nancy ajam  )

به ادامه متن بروید

ادامه متن

موزیک

سه شنبه 86/1/21
1:26 صبح
amirsaeedi

آهنگ جدید هانی چاووشی به نام پرتلاطم با دو کیفیت 

                    

                            

دانلود آهنگ  128

دانلود آهنگ  64

اول از همه حبیب روی سن اومد و شروع به اجرای برنامه کرد.... www.mohsen2870.blogfa.com

تو این بکش بکش هم محمد پسر حبیب هم اومد و چندتا از آهنگهای چندش آور خودش رو خوند و رفت!! اما حبیب مجددا ادامه داد و نوبت به آهنگ زیبای مادر شد که فیلم گرفته شده از این آهنگ رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید :

HABIB-MOTHER. MP4

بعد از حبیب نوبت به شهرام شد ...

مثل همیشه موزیک کوچه بازاری تیپ کوچه بازاری هم میخواد  آقای موزیک پاپ در ایران با یک عرقگیر و یک پیرهن بازاری (روش!) تشریف آوردن و شروع کردند به خوندن ! (به قول یکی از هواداران همین خاکی بودنش همه رو مردونده!)

www.mohsen2870.blogfa.com

البته شهرام اجرای پر شور و حالی داشت و مثل مجالس عروسی و مهمونی پشت سر هم هر چی که در چنته داشت رو کرد ...!

میتونید از لینک زیر شیرین کاریهای شهرام رو دانلود کنید :

SHAHRAM.SH-MIX. MP4

بعد از شهرام نوبت به اندی  شد ...

www.mohsen2870.blogfa.com

www.mohsen2870.blogfa.com

 دو آهنگ اولی همون آهنگ " بی تو دلم خون میشه اگه نیایی " و دومی که آخرین آهنگش بود " خدای آسمونها " که میتونید از لینکهای زیر دانلود کنید :

ANDY - AGE NAYAEI.MP4

ANDY - KHODAYE ASEMOONHA.MP4



نرم افزار

سه شنبه 86/1/21
1:23 صبح
amirsaeedi
 maloosm

Complete Messenger 1.02  نام یک نرم افزار قدرتمند در زمینه چت است . مهم ترین قابلیت این نرم افزار چت همزمان با تمامی سرویس ها یاهو ، MSN ، IRC ، AOL ، ICQ  و تمامی سرویس های تعریف شده در نرم افزار است یعنی شما اگر در دو سرویس یاهو و msn مسنجر ID داریدلازم نیست هر دو این برنامه ها را باز کنید بلکه با همین برنامه می توانید چت کنید . این نرم افزار تمامی قابلیت های یاهو مسنجر را در خود جای داده است تا کاربران احساس کمبودی نسبت به یاهومسنجر یا هر برنامه چت دیگری نکنند . این نرم افزار تقریبا با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است . نکته قابل توجه دیگر این نرم افزار حجم کم آن است که با پشتیبانی تمامی سرویس های چت تنها حجمی در حدود 1 مگابایت دارد

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

 maloosm

این نرم افزار می تواند چندین تصویر را به صورت همزمان تغییر سایز دهد و مدت زمان بسیار زیادی را در وقت شما صرفه جویی کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید تمامی تصاویر خود را یکباره تغییر نام دهید و یا تصویر یا متنی را روی تمامی تصاویر مورد نظر خود انجام دهید. قابلیت تبدیل به بیش از 40 نوع تصویر مختلف به یکدیگر نیز از قابلیت های این نرم افزار است.

برای دانلود بروی ادامه مطلب کلیک کنید.

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir