وایبر (Viber) - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

وایبر (Viber)

پنج شنبه 92/5/31
12:24 صبح
amirsaeedi

وایبر (Viber) یک اپلیکیشن جدید و البته رو به گسترش برای گوشی‌های  همراه هوشمند است و قابل نصب بر روی گوشی های مبتنی بر  AndroidBlackBerry OSiOS,Series 40SymbianBada و Windows Phone می باشد و با استفاده از شبکه های بی سیم و 3G کار می کند. 

با استفاده از وایبر میتوانید در هر کجای دنیا، با دوستان خود که این برنامه بر روی گوشی‌های آنها نصب شده، و به اینترنت متصل هستند تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و یا پیامک رایگان ارسال کنید.

برنامه «وایبر» توسط شرکتی به همین نام به طور رایگان عرضه می‌شود.

وایبر با ویژگی های برتری همانند امکان تماس صوتی رایگان، ارسال پیام متنی با رابط کاربری فوق‌العاده بیش از 140 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. وایبر با صدای مطلوب در هنگام برقراری تماس صوتی برنامه مناسبی برای این امر می باشد .

 

شاید اگر برنامه Viber از تماس تصویری نیز پشتیبانی می‌کرد به جای برنامه Skype به عنوان محبوب‌ترین App در این زمینه شناخته می‌شد .

 مدیر شرکت وایبر ( Viber Media) یک کارآفرین آمریکایی – اسرائیلی به نام تالمون مارکو (Talmon Marco) است که خود این برنامه را طراحی کرده و ساخته است. جالب است بدانید که تالمون مارکو به مدت چهار سال در ارتش اسرائیل سابقه خدمت دارد و همچنین به عنوان مدیر اجرایی بخش اطلاعات در هسته مرکزی ارتش فعالیت داشته است. وی در زمینه تولید جاسوس‌افزارها، ویروس‌های دانلودکننده اطلاعات و برنامه‌های هک از سابقه طولانی برخوردار است، که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به iMesh – Bandoo اشاره کرد.

Viber به طور کاملا رایگان و بدون تبلیغات به کاربران عرضه می‌شود؛ حال سوال این ست که این برنامه با چه هدفی، به صورت کاملاً رایگان در اختیار نزدیک به یکصد میلیون کاربر در نقاط مختلف جهان قرار گرفته است ؟ به گزارش  ایتنا اخباری مبنی بر احتمال جاسوس بودن این نرم‌افزار به نفع اسرائیل منتشر شده است.

توجه داشته باشید برنامه های مشابه ای با سرویس VOIP با کیفیت‌تری نیز هم اکنون در حال فعالیت هستند اما به دلیل محدود بودن امکان دسترسی به آن‌ها از کشوری خاص فراگیر نیستند (همانند سرویس Google Voiceکه تنها در آمریکا قابل دسترس است).

 

 
وایبر/http://fa.wikipedia.org/wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Viber


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir