آموزش ساخت Apple ID برای کاربران ایرانی (جدید) - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

آموزش ساخت Apple ID برای کاربران ایرانی (جدید)

جمعه 92/2/13
10:25 عصر
amirsaeedi
Apple ID
Apple ID

محدودیت‌های نرم‌افزاری روز به روز برای کاربران ایرانی سخت‌تر و آزاردهنده‌تر می‌شود به تازگی اپل تغییرات تازه‌ای را در نسخه جدید iTunes خود اعمال کرده که کار را برای کاربران ایرانی مشکل‌تر از پیش می‌کند و ساخت اکانت Apple ID که نیاز اولیه و ضروری برای استفاده از سرویس‌های اپل است در آن محدود شده است. پس اگر شما هم در ساخت اکانت اپل با مشکل مواجه شده‌اید خواندن مقاله را ادامه دهید.

از حدود 2 ماه پیش که مشکل ساخت اکانت اپل به وجود آمد زومیت تمام تلاش خود را برای یافتن راه‌حل رفع این محدودیت بکار گرفت که نتیجه آن بصورت مختصر در این مقاله ارائه می‌شود. اگر آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ دارید برای نصب نرم‌افزارها، دسترسی به سرویس ابری iCloud و اتصال به iTunes به یک اکانت Apple ID دارید.

اگر iTunes شما نسخه بالاتر از 10.3 باشد ممکن است هنگام ساخت Apple ID با این پیغام مواجه شوید:

Please contact iTunes support to complete this transaction.

حتی اگر iTunes نسخه قدیمی داشته باشید و آن را ارتقاع دهید باز هم با این پیغام مواجه خواهید شد. در این حالت اگر نسخه قبلی را نیز مجددا برروی کامپیوتر خود نصب کنید باز هم مشکل مرتفع نمی‌شود.

تماس‌های مکرر زومیت با تیم پشتیبانی iTunes اپل نیز به جواب‌های بی‌ربط اپل در مورد این مشکل پاسخ داده شد و در نهایت نیز بی‌نتیجه ماند.

اما پس از انتشار نسخه 10.6.1 iTunes ما با ناامیدی تمام نسبت به نصب آن برروی کامپیوترهای مختلف و آزمایش ساخت اکانت اپل اقدام کردیم و خوشبختانه در اولین کامپیوتر ساخت اکانت بدون مشکل صورت پذیرفت. اما متاسفانه برروی کامپیوتر دوم باز هم با همان پیغام خطا روبرو شدیم. پس ابتدا iTunes خود را به آخرین نسخه ارتقاء داده و سپس مراحل ساخت اکانت Apple ID که در ادامه همین مقاله آماده است را طی نمایید.

اما اگر پس از ارتقاء iTunes بازهم با همان پیغام کذایی بالا روبرو شدید نگران نباشید راه حل دیگر این است که روی سیستم‌عاملی که اصلا iTunes تابه حال برروی آن نصب نشده، نسخه iTunes 10.3.1 را نصب کرده و سپس نسبت به ساخت اکانت خود اقدام کنید. این بدین معناست که یا باید سیستم‌عامل ویندوز خود را از نو نصب کنید و یا اینکه از سیستم‌عامل‌های Live که از روی سی‌دی و یا حافظه فلش اجرا می‌شوند، استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر نسخه‌های بالاتر iTunes را برروی کامپیوتر خود داشته باشید با نصب نسخه پایین‌تر مشکل شما حل نخواهد شد و حتما باید iTunes را روی سیستمی  نصب کنید که تا به حال این برنامه برروی آن نصب نشده باشد!

حال اگر با انجام دو مورد فوق باز با بدشانسی روبرو شدید و پیغام خطای ذکر شده را دریافت کردید ناامید نشوید زومیت در کنار شماست!  با تکمیل فرم زیر در اسرع وقت نسبت به ساخت اکانت و ارسال آن به پست الکترونیکی‌تان اقدام خواهیم کرد: (لطفا برای ساخت و آماده شدن اکانت خود کمی صبر کنید)

 

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir