ارائه یک سیستم حفاظتی جدید / ارتباط با بانک ها در شرایط امن - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

ارائه یک سیستم حفاظتی جدید / ارتباط با بانک ها در شرایط امن

جمعه 92/2/13
10:19 عصر
amirsaeedi


یک شرکت امنیتی، شیوه جدیدی را در تامین امنیت ارتباطات آنلاین ابداع کرده است که بانک ها، مراکز مالی اعتباری و نیز سازمان های بزرگ تجاری را از ارائه خدمات ناامن به مشتری ها یا کاربران بازداشته و پایگاه های اینترنتی و اطلاعاتی این مراکز را از دسترسی های مشکوک و غیرایمن محافظت می کند.
    
    این سیستم حفاظتی که Panda Security for Internet Transactions نام گرفته، قادر است تنها زمانی ارتباط میان مشتری و مرکز خدمات دهنده را برقرار کند که هر دو طرف، سرویس دهنده و به ویژه سرویس گیرنده، در شرایط کاملاً امن و عاری از تهدید قرار داشته باشند.
    
    مراکز ارائه دهنده خدمات مالی آنلاین، قادرند با استفاده از این سیستم، کلیه مشتری ها و کاربرانی که رایانه یا شبکه آنها به نرم افزارهای مخرب، کدهای سارق اطلاعات و بدافزارهای رایانه یی آلوده هستند را تشخیص داده و از ورود آنها به وب سایت و دسترسی به اطلاعات مالی اعتباری (شخصی یا سازمانی) جلوگیری کنند.
    
    این مساله علاوه بر افزایش امنیت مراکز فوق و جلوگیری از نفوذ کدهای مخرب در محیط سازمانی قادر است اطلاعات حساس، محرمانه و ارزشمند کاربران خدمات بانکی را نیز از گزند سرقت ها و سوء استفاده های احتمالی مصون نگاه دارد.
    
    به گفته دست اندرکاران ابداع کننده این سیستم، افزایش نگران کننده کلاهبرداری ها و سرقت های آنلاین و نیز خلاء شدید راهکارهای حفاظتی برای مقابله موثر با این نوع تهدیدها، مهمترین علت طراحی و تولید این ابزار امنیتی بوده است.
    
    در این راهکار جدید، انجام یک بررسی و پویش سریع در رایانه مشتری هایی که قصد ورود به وب سایت موسسه های بانکی یا تجاری را دارند، اطمینان از عدم وجود هرگونه کد مخرب فعال و ایجاد یک شرایط حفاظت شده و امن، مجوز برقراری ارتباط و ورود کاربر به فضای خدمات آنلاین، نقل و انتقال اینترنتی پول و تبادل اطلاعات مالی خواهد بود.
    
    در این شرایط، امکان کلاهبرداری های اینترنتی، برداشت غیرقانونی پول از حساب مشتری ها و نیز سرقت اطلاعات محرمانه شخصی یا سازمانی در حد صفر خواهد بود.
   



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir