معرفی سیستم جدید ارتباط دهنده تلفن های همراه - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

معرفی سیستم جدید ارتباط دهنده تلفن های همراه

جمعه 92/2/13
10:17 عصر
amirsaeedi

پژوهشگران موفق شدند نرم افزار های هوشمندی طراحی کنند که کاربردهای تلفن های همراه مختلف را باهم مرتبط می کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، چهارده کشور در طراحی این نرم افزار موسوم به موزیک مشارکت دارند و گوشی هایی که به سیستم جاوا مجهز باشند می توانند از این سیستم استفاده کنند.

سیستم موزیک چندین خدمات و اپلیکیشن تلفن ها را بدون در نظر گرفتن سیستم عامل گوشی به هم مرتبط می کند؛ برای مثال این سیستم می تواند منابع خاص را در محیطی تعیین شده در اختیار افراد معلول قرار دهد یا به گردشگران خارجی امکان یافتن مسیرهایشان را بدهد.

افراد معلول با این سیستم می توانند مناسب ترین مسیر را برای جا به جایی در ایستگاه های مترو پیدا کنند.

حسین رهنما پژوهشگر دانشگاه رایرسون کانادا می گوید ما حول منطقه ای متمرکز شده ایم که آن را شرایط رایانه ای آگاه می نامیم و می توانیم چهره اجتماعی مسافر را تعیین کنیم و ان را به سرعت ارتباطات مترو ارتباط دهیم و اطلاعات را با دیگر تلفن های همراه تقسیم کنیم.

در هر ایستگاه می توان چهره کلی مسافران را تشخیص داد و نوع جا به جایی آن ها را تعیین کرد و حتی سالمندان را از جوانان تشخیص داد و برای آن ها پیامی ارسال کرد.

یکی دیگر از کاربردهای این سیستم یافتن اماکن گردشگری و بناهای خاص در کشورهای خارجی و اطلاعات لازم نظیر مدت زمان صف خرید بلیت موزه ها و نحوه خرید اینترنتی بلیت ها است.

جرج لورنزو از اوپراتور تلفونیکا گفت، با استفاده از سیستم موزیک می توان گوشی ها را به هم ربط داد و اطلاعاتی که هر گوشی دریافت می کند به دیگری انتقال داد ؛ به طور مثال ایستگاه های شلوغ را شناسایی یا افراد نیازمند به کمک را پیدا و از تاخیر قطارها اطلاع پیدا کرد.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir