آسیا در لیگ قهرمانان به هواداران تراکتورسازی تعظیم می کند - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

آسیا در لیگ قهرمانان به هواداران تراکتورسازی تعظیم می کند

یکشنبه 91/9/19
12:53 صبح
amirsaeedi

مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از برد مقابل پرسپولیس و صعود خوب در جدول رده بندی لیگ برتر شرایط خوبی داریم اما متاسفانه ما هر وقت خوب بازی می کنیم و روی دور برد می افتیم لیگ تعطیل می شود. کاری به درستی یا نادرستی این تعطیلات ندارم اما هروقت ما روی غلتک می افتیم این اتفاق می افتد. متاسفانه حریفمان در جام حذفی هم استعفا داد و همه چیز دست به دست هم داد تا از شرایط مسابقه دور شویم.

وی ادامه داد: اختلاف امتیازات کم است. خوشبختانه ما پرسپولیس را شکست دادیم و سایر رقبا امتیاز از دست دادند. ما کاری به جایگاهمان در جدول نداریم؛ در تمام بازیها برای 3 امتیاز بازی می کنیم و انشاءالله در نیم فصل دوم به صدر جدول می رسیم.

هافبک تراکتورسازی تصریح کرد: ما تمام تیمهای بزرگ را برده ایم اما در بازیهایی امتیاز از دست دادیم که خودمان هم باورمان نمی شد. حالا افسوس آن امتیازات را می خوریم اما فرصت برای جبران باقی مانده است.

کریمیان درباره قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و گروه تراکتورسازی عنوان کرد: خیلی ها می گویند گروه تراکتورسازی آسان است اما باید بگویم تمام تیمهای غرب آسیا که به لیگ قهرمانان می رسند در یک سطح قرار دارند. متاسفانه در فوتبال ما تا اسم الهلال می آید همه می گویند قدرتمندترین تیم عربستان است اما کسی به این توجه نمی کند که پارسال الشباب قهرمان عربستان شده است. من با سپاهان مقابل الشباب و الجزیره بازی کردم. تیمهای بزرگی هستند و قطعا مثل هر سال برای بازیهای لیگ قهرمانان بازیکن جدید به خدمت می گیرند. با این حال ما پتانسیلی به نام هوادارانمان داریم که می توانند رکورد تماشاگران بازیهای آسیایی را بشکنند. به نظرم آسیا در رقابتهای لیگ قهرمانان امسال به هواداران تراکتور تعظیم می کند

وی ادامه داد: من، سیدصالحی، حاج صفی، دهنوی، اسدی و نصرتی به عنوان بازیکن تجربه بازی در لیگ قهرمانان را داریم و سرمربی مان هم با الاتحاد 2 بار در این جام حاضر بوده است. برای حضور در لیگ قهرمانان کم تجربه نیستیم. هدفمان صعود از گروه است و اگر بتوانیم 3 بازی خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم راه صعودمان هموار می شود.

کریمیان در خاتمه درباره مشکلات مالی تراکتورسازی اضافه کرد: همه تیمها مشکل مالی دارند اما از مسئولین می خواهم به این مشکلات رسیدگی کنند. تراکتور نماینده ایران در آسیا است و باید برای حفظ آبروی ایران در آسیا بجنگد. امیدوارم مشکلات حل شود تا بتوانیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir