همایش رادار 91 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

همایش رادار 91

سه شنبه 91/9/7
1:1 صبح
amirsaeedi

Page Header Image

همایش رادار 91

 

دانشگاه جامع امام حسین (ع) در راستای اهداف پژوهشی خود و به منظور افزایش ارتباطات علمی، ایجاد محیطی مناسب برای تبادل نظر بین پژوهشگران فعال کشور در زمینه رادار

دومین همایش سراسری فناوری سیستم‌های راداری

را در بهمن ماه 1391 برگزار می‌نماید. در این راستا از کلیه پژوهشگران و اندیشمندان در حوزه رادار دعوت می‌شود ضمن حضور فعال، با ارائه مقالات ارزشمند خود ما را در این امر مهم یاری فرمایند.

از متخصصان و صاحب‌نظران دعوت می‌گردد برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی در موضوعات و محورهای همایش پیشنهادات و درخواست‌های خود را برای بررسی به دبیرخانه همایش  ارسال نمایند.

جهت ارسال مقاله و پیشنهادات خود از طریق گزینه‌های موجود در منوهای سمت راست استفاده نمایید.

ارائه کارگاه آموزشی

پژوهشگران یا مراکزی که تمایل به ارائه کارگاه آموزشی در جنب همایش دارند، می‌توانند مشخصات کارگاه خود را در قالب فرم مخصوص تکمیل کرده و از همان مسیر ارسال مقاله در سایت بارگذاری نمایند.

قبل از ارسال پیشنهاد کارگاه:راهنمای ارسال مقاله را حتماً مطالعه نمایید.

 

مسابقه ایده پردازی

اولین مسابقه ایده پردازی در حوزه رادار همزمان با همایش سراسری رادار برگزار می‌شود. جهت اطلاع از کم و کیف این مسابقه به بخش اخبار و اطلاعیه های سایت مراجعه نمایید.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir