شرکت IBM یک سیستم جدید برای مدیریت داده ها طراحی کرده است. - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

شرکت IBM یک سیستم جدید برای مدیریت داده ها طراحی کرده است.

دوشنبه 91/8/1
11:24 عصر
amirsaeedi

مهناز زمانی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت:  شرکت IBM یک سیستم جدید برای مدیریت داده ها طراحی کرده است.

به گفته وی این سیستم ها از مجموعه محصولات پیور سیستم  IBM هستند و سازمان ها و شرکت های کاربر به کمک آن می توانند حجم زیادی از داده های خود را مدیریت کنند. این سیستم های طراحی شده برای تجزیه و تحلیل داده ها به کار می روند.

به گفته این کارشناس سیستم های طراحی شده دارای پیکر بندی سخت افزاری و نرم افزاری جدیدی هستند که دسترسی همیشگی به جریان داده ها را برای کاربران فراهم می کند.

این کارشناس تصریح کرد: این سیستم ها با تجزیه و تحلیل سریع داده ها به کسب و کارهای کاربر اجازه می دهد بر اساس بینش و آگاهی جدید از تجزیه و تحلیل بتواند به سرعت درباره فعالیت های خود تصمیم گیری کنند.

زمانی با اشاره به اینکه شرکت IBM قصد دارد در یک کنفرانس مطبوعاتی در بوستون امریکا از سیستم های جدید خود که با عنوان Puredata نام گذاری شده رونمایی کند، اذعان داشت: زمان عرضه این محصول پایان اکتبر سال جاری اعلام شده است و قمیت نهایی برای این سیستم ها 500 هزار دلار اعلام شده است.

وی تصریح کرد: سیستم های معرفی شده قابلیت رقابت با محصولات شرکت های او را کل وسب در حوزه مورد بررسی را دارد.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir