معرفی UndoClose برای ویندوز ? - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

معرفی UndoClose برای ویندوز ?

یکشنبه 91/6/19
9:49 عصر
amirsaeedi

معرفی UndoClose برای ویندوز ?

معرفی UndoClose برای ویندوز ?

Download UndoClose

یکی از مفیدترین ویژگی های مدیریت tab ها در مرورگرهای جدید باز کردن آخرین تب بسته شده با استفاده از کلید میانبر Ctrl+Shift+T است،که واقعا در زمان صرفه جویی می شود چرا که در غیر این صورت می بایست تمام histoy مرورگر را برای پیدا کردن تب مورد نظر وارسی کرد! اما در مقابل مرورگر ها، در ویندوز 7 مدیریت فایل ها و برنامه هابه صورت متفاوتی مدیریت می شود.علی رغم ذخیره کردن برنامه های باز شده در استارت منو،امکان اجرا کردن آن ها با کلید های میان بر وجود ندارداما امروز با معرفی برنامه ی Undo Close همه ی این مشکلات حل خواهد شد.

Undo Close برنامه ای رایگان است که قابلیت به خاطر سپردن برنامه های باز شده را دارد و به راحتی با استفاده از دو کلید میانبر Ctrl+Shift+F و Ctrl+Shift+A (به ترتیب برای فایل ها و برنامه ها)می توان برنامه های بسته شده را باز کرد.به این ترتیب که اگر مثلا شما اول VLC Player و بعد Notepad و سپس  iTunes راباز کرده اید با سه بار فشردن کلیدCtrl+Shift+A به ترتیب

iTunes ،Notepad ،VLC Player باز خواهند شد.

این نرم افزار پس از اجرا شدن در سمت راست نوار ابزار قرار می گیرد و تمام برنامه هایی را که بسته می شوند را کنترل می کند و با استفاده از کلیدهای  میانبر قابلیت بازیابی آن ها را فراهم می کند.

معرفی UndoClose برای ویندوز ?

اگر این کلید های میانبر پیش فرض با کلید های اصلی و تعیین شده ی جهانی تداخل دارند می توان از قسمت تنظیمات آن ها را تغییر داد.برای دسترسی به تنظیمات ،به روی آیکون این برنامه در نوار ابزار کلیک کنید تا برنامه های بسته شده به همراه مسیر دسترسی به آن ها را ببینید و با دو بار کلیک به روی برنامه ی دلخواه تان آن را باز کنید.

Download UndoClose

معرفی UndoClose برای ویندوز ?

این برنامه برای ثبت برنامه های بسته شده ساخته شده تا تنها با استفاده از کلید های میانبر به راحتی بتوانید آن ها را باز کنید و به همین منظور 35 مگابایت از حافظه را اشغال می کند. شاید ارزش گفتنش را داشته باشد که میزان مصرف حافظه ی این برنامه به تعداد برنامه ها و فایل هایی که بسته شده است بستگی دارد.همچنین این برنامه به صورت پرتابل است و از هر دو نوع 32 و 64 بیتی ویندوز 7 پشتیبانی می کند.

لینک دانلود

Download UndoClose



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir