اعضای جدید هیئت مدیره یاهو معرفی شدند - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

اعضای جدید هیئت مدیره یاهو معرفی شدند

دوشنبه 91/4/12
11:57 عصر
amirsaeedi

اعضای جدید هیئت مدیره یاهو معرفی شدند

یاهو انتصاب Frank Biondi و John Chapple را در هیئت مدیره این شرکت تأیید کرد.

انتصاب این دو نفر پس از توافقاتی که دیگر اعضاء هیئت مدیره با Carl Icahn سرمایه‌گذار این شرکت صورت دادند صورت گرفت. مطابق این توافق Icahn با واگذار نمودن جایگاه خود در هیئت مدیره این حق را بدست آورد تا نفرات جدید از لیستی که توسط وی تهیه شده بود انتخاب گردند.

شایعات در مورد انتصاب این دو نفر از اواخر هفته قوت گرفتند تا اینکه در نهایت یاهو در روز پنجشنبه انتخاب این دو فرد را تأیید کرد.

رئیس هیئت مدیره یاهو Roy Bostock در اینباره گفت: "ما بسیار خوشحال هستیم که افرادی با توانایی و استعداد Frank و John در کنار ما قرار بگیرند. ترکیبی از تجربه Frank در صنعت سرگرمی و رسانه، و پیشینه مدیریتی John در صنایع ارتباطات چشم‌انداز ارزشمندی را به جمع فعلی ما خواهد بخشید."

Biondi در حال حاضر بعنوان یکی از مدیران ارشد در شرکت مشاور WaterView مشغول بکار می‌باشد. وی همچنین عضو هیئت مدیره Seagate ، Cablevision Systems و Hasbro می‌باشد.

Chapple نیز در شرکت سرمایه‌گذاری Hawkeye حضور داشته و در هیئت مدیره چندین شرکت مخابراتی عضویت دارد.

این دو نفر از ابتدا با هدف کمک به Icahn جهت پیشبرد قرارهای آتی با مایکروسافت و همچنین خنثی نمودن فعالیت‌های دیگر سهامداران مخالف به یاهو پیوستند.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir