معروفترین موزه های دنیا را آنلاین تماشا کنید - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

معروفترین موزه های دنیا را آنلاین تماشا کنید

شنبه 91/4/10
2:32 صبح
amirsaeedi

گوگل آرت، سرویس جدید گوگل

معروفترین موزه های دنیا را آنلاین تماشا کنید

گوگل در پروژه جدید خود، با راه اندازی گوگل آرت، تماشای معروفترین موزه های دنیا به صورت سه بعدی را امکان پذیر کرد.

 

شاید برای بسیاری از افراد گردش و مراجعه به معروفترین موزه های دنیا، یک رویا باشد. اما گوگل با ارائه سرویس جدید خود، رویای آنها را به واقعیت بدل کرد. البته ایرانی ها با مراجعه به این سرویس، با پیامی مواجه می شوند که می گوید کابر گرامی، دسترسی به سرویس مذکور برای شما امکان پذیر نیست.

با راه اندازی این سرویس، آثار 17 موزه بزرگ جهان در گوگل آرت به صورت سه بعدی قابل مشاهده است. به این ترتیب کاربران اینترنت می توانند به طور مجازی به موزه های مختلف از جمله آرمیتاژ دسترسی داشته باشند.

موزه ملی برلین، موزه اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی، مجموعه فریک در نیویورک، موزه هنر نیویورک، موزه هنرهای نوین نیویورک، موزه رینا سوفیا در اسپانیا، موزه کاخ ورسای در فرانسه، موزه میراث ملی روسیه، موزه تیت انگلیس، گالری یوفیزی در ایتالیا، موزه ونگوگ و ریکس در هلند و موزه کامپا در لندن از جمله موزه هایی هستند که با طرح گوگل آرت همکاری داشته اند.

در وب سایت گوگل آرت، آثار موزه ها با شفافیت بسیار بالایی به نمایش در آمده اند. کاربران می توانند آثار این موزه ها را در محیط کاذب سه بعدی به صورت 360 درجه چرخانده و تماشا کنند. گوگلی ها برای راه اندازی این وب سایت، 18 ماه زمان صرف کردند.

عکس هایی که برای ایجاد این موزه های مجازی مورد استفاده قرار گرفته اند، عکس های 7 میلیارد پیکسلی هستند که کیفیت آنها هزار برابر بیشتر از عکس های معمولی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir