تماشای زنده تلوزیون در گوگل کروم - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

تماشای زنده تلوزیون در گوگل کروم

پنج شنبه 91/2/28
1:10 صبح
amirsaeedi

تماشای زنده تلوزیون در گوگل کروم

شاید در میان این همه تکنولوژی های جدید و نو ظهور، تلوزیون زیاد به چشم نیاد اما باید قبول کنیم که هنوز تماشای تلوزیون یکی از فعالیت های ما در طول روز ممکنه باشه .مشکلی که شاید اغلب ما هنگام تماشای تلوزیون داریم عدم تمرکز و درگیر بودن بخشی از ذهنمان به اینترنت است .حالا تصور کنید که در حال تماشای تلوزیون در کامپیوتر خود هستید و همزمان می توانید هم به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و هم برنامه مورد علاقه خود را دنبال کنید (البته منظورم از تلوزیون این چند تا کانال صدا و سیمای خودمون نیست! )

شما با یک افزونه کوچک به نام TV Chrome می توانید نزدیک به 2780 شبکه تلوزیونی را بصورت زنده و رایگان در Google Chrome ببینید.این شبکه ها به تفکیک کشور و نوع هم دسته بندی شده اند و این لیست مرتبا آپدیت می شود.

تولبار تماشای تلوزیون در فایرفاکس هم از دیگران کارهای این Developer هست .

این افزونه را می توانید از اینجا دانلود کنید. بعد از نصب افزونه ، یک ایکون کوچک در انتهای نوار آدرس شما در گوگل کروم ایجاد می شود .با کلیک بروی آیکون لیست شبکه ها به نمایش در می آید .

 

با کلید به روی هر شبکه یک pop-up باز می شود و شبکه مورد نظر به نمایش در می آید ، همچنین قابلیت تماشای Fullscreen هم هست ، علاوه بر این شما می توانید همزمان چند کانال مختلف را ببینید.البته پهنای باند مصرفی شبکه ها با هم متفاوت است .

tv-chrome

به نظر میرسه این یکی از بهترین راه های تماشای تلوزیون بصورت آنلاین هست که هم رایگان می باشد هم ساده .

اگر شما هم راه دیگه ای برای تماشای تلوزیون به صورت آنلاین دارید در بخش نظرات بیان کنید



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir