یادگیری بیش از 1200 لغت رشته کامپیوتر در 40 روز - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

یادگیری بیش از 1200 لغت رشته کامپیوتر در 40 روز

چهارشنبه 91/2/27
2:8 صبح
amirsaeedi

با نام و یاد خدا و با سلام

یک روش یادگیری لغات مرور هر روز آن است که این روش برای من جواب داده ،امیدوارم برای شما هم جواب بده. از امروز شروع کنید. لغاتی که در سایت قرار میدهیم را بطور پیوسته 40 روز دنبال کنید و بخوانید واقعا جواب میده شما هم امتحان کنید، مخصوصا داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد آزاد که امتحانشون آخرای اردیبهشت ماه هست.

این لغات، از متون آزمون های کارشناسی ارشد دولتی و آزاد رشته های کامپیوتر وIT  ، ترجمه ها و کتاب آقای مقسمی گردآوری شده است.

در این روش به این صورت عمل می کنیم که یک دفترچه برداشته و لغات هرروز را در آن می نویسید یعنی لغات روز اول رو که نوشتین همون روز اونارو چند بار میخونین تا تو ذهنتون بمونه ؛ روز دوم، باید لغات روز اول رو مرور کرده و شروع به حفظ کردن لغات روز دوم کنید و روز سوم، باید لغات روز اول و دوم رو مرور کرده و بعد لغات روز سوم رو حفظ کنید و به همین روش بصورت لایتنری به جلو میریم. این نکته یادتون باشه که لغات هر روز رو یاد بگیرین که اگه یک روز یادتون بره باید دو روز رو باهم حفظ کنید. این کار هر روز بیش از 30 دقیقه وقت نمیگیره و در روزهای 20ام به بعد یک ساعت و در روزهای آخر به خاطر مرور روزهای قبلی تا یک و نیم ساعت طول میکشه ولی بعد 40 روز میبینین که بیش از 1200 لغت رو حفظ کرده اید.

انشاا… 40 روز بطور پیوسته در خدمت شما هستیم شما هم با ما همراه باشید.

نیم ساعت زیاد وقت نمیبره ، با ما همرا ه باشید و لغات هر روز رو با لغات روزهای قبلی مرور کنید.

نظرات و پیشنهادات یادتون نره!

این هم از لغات روز بیستم که میتونید دانلود کنید: لغات رو ز بیستم ( لغات تخصصی کامپیوتر) (17



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir