آموزش زبان آسان و مجازی - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

آموزش زبان آسان و مجازی

شنبه 90/11/22
1:44 عصر
amirsaeedi

logo

سایت آموزش زبان انگلیسی OLC (او ال سی) در سال 1380 (2001 میلادی) به عنوان اولین سایت آموزش آنلاین (eLearning) در ایران راه اندازی شد و در طول این چند سال بیش از 100 هزار علاقه مند به فراگیری زبان انگلیسی از سرویس ها و خدمات آموزشی آنلاینOLC بصورت آنلاین و 24 ساعته استفاده می کنند.

 

نام OLC که مخفف Open Learning Center یعنی مرکز آموزش آزاد می باشد، دارای پیشنه ای طولانی است و از سال 1979 (1358) در زمینه های آموزش های مکاتبه ای (غیر حضوری) فعالیت می کرده، در سال 1380 پس از گسترش اینترنت در ایران سیستم های آموزشی خود را از مکاتبه ای به سیستم های آموزش الکترونیکی (یادگیری الکترونیکی) تغییر داد.

 

سایت OLC متشکل است از سرویس ها و خدمات مختلف آموزش که می تواند تمام نیاز های فراگیران را در مدت زمانی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستند فراهم کند.

 

سایت OLC با بسیاری از مراکز آموزشی و سایت های بین المللی همکاری و یا عضویت دارد، از این جمله می توان به انجمن Apetit + ( انجمن بین المللی مراکز آموزش آسییی زیر نظر سازمان ملل ) و یا London School of Science & Technology + اشاره کرد. همچنین سایت OLC در سال 2006 به عضویت  W3C درآمده است.

مورد تایید معاونت فناوری وزارت آموزش و پرورش
اثر برتر در جشنواره ملی دستاورد های رایانه ای
ثبت کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
دارنده لوح نوآوری در جشنواره رسانه های دیجیتال
دارنده لوح تقدیر از همایش آموزش الکترونیکی
عضو مجمع ناشران الکترونیک

http://www.openlearningcenter.com/



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir