NOD32 - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

NOD32

چهارشنبه 90/10/28
12:44 صبح
amirsaeedi

امنیت مسئله ای نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت و برای تامین آن تلاش نکرد و از ابزارهای مختلف استفاده نکرد. ویروس ،تروجان ، بد افزار های مختلف که هر لحظه در کمین کاربران اعم از حرفه ای و آماتور می باشد. ولی نگران نشوید ما برای شما یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند را معرفی می کنیم به نام NOD32 کهان چنان لرزه به تنبد افزار ها می اندازد که سالیان متوالی روز به روز بر کاربرانش افزوده می شود.

NOD32 AntiVirus 4 آنتی ویروس نود32 NOD32 AntiVirus 5.0.95

نود 32 یکی از آنتی ویروس های بسیار سبک می باشد که در کنار سبک بودن بالاترین ها را در بخش امنیت به ارمغان می آورد.اگر شما هم به دنبال نسخه اصلی این آنتی ویروس هستید هم آکنون یکی از بروز ترین نسخه های این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با نصب این آنتی ویروس وساده ولی واقعا حرفه ای و قدرتمند از حملات مختلف در امان بمانید.شما با این آنتی ویروس از حملا اینترنتی و سایبری در امان می مانید و در صورتی که ویروسی از این طرق به سیستم شما حمله کند این انتی ویروس به قدرت تمام در برابر آن می ایستد. (ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir