ارسال قبض مشترکان با پستچی ویژه - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

ارسال قبض مشترکان با پستچی ویژه

چهارشنبه 90/10/28
12:34 صبح
amirsaeedi

ارسال قبض مشترکان با پستچی ویژه

مدیر عامل شرکت خدمات اول همراه اول با این توجیه که "قبض، اعلامیه بدهی است نه مرسوله" گفت: ما یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول هستیم که اعلامیه بدهی مشترکان خود را توزیع می‌کنیم.

به گزارش سه نسل به نقل از فارس، ناصر قدیر کاشانی در یک نشست خبری با موضوع توزیع قبوض همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این پس، توزیع قبوض همراه اول در استان تهران، به "شرکت خدمات اول"، یکی از زیرمجموعه‌های همراه اول انجام خواهد شد.

*پست دیگر قبوض همراه اولی‌های تهرانی را توزیع نمی کند

مدیر عامل شرکت خدمات اول با بیان اینکه این شرکت طی دوره‌های پیش، توزیع قبوض مشترکان ویژه (VIP) همراه اول را انجام می‌داد، افزود: در دوره نخست، این شرکت تنها قبوض مشترکان منطقه 15 و مشترکان VIP را توزیع ‌کرد که در دوره‌های بعدی مناطق دیگری نیز اضافه شد و در دوره اخیر صورت‌حساب نیز، قبوض تمامی مناطق تهران و مشترکان VIP به وسیله شرکت خدمات اول توزیع شده است.
وی گفت: از سال آینده نیز توزیع قبوض استان البرز توسط شرکت خدمات اول انجام می‌شود.

*قبض مشترکان VIP همراه اول، رنگین تر است

قدی کاشانی تصریح کرد: مشترکان VIP، مشترکان پر مصرف هستند که رنگ قبض آنها با رنگ قبض سایر مشترکان متفاوت است.
وی ادامه داد: قبوض مشترکان VIP همراه اول، به صورت سفارشی تحویل داده می شود و در قبال آن رسید دریافت می گردد.

*عدم توافق ناگهانی پست و همراه اول، دلیل تاخیر در تحویل قبوض

وی در خصوص تاخیر و ناهماهنگی در توزیع این دوره قبوض همراه اول که در نتیجه آن هنوز قبض بسیاری از مشترکان به دستشان نرسیده، گفت: در این دوره، به دلیل عدم توافق شرکت پست و همراه اول، ارجاع کار توزیع قبوض، بسیار ناگهانی انجام شد و این سفارش ناگهانی، باعث ایجاد ناهماهنگی‌هایی شد.

*قبض 20 درصد مشترکان به منزل نرسید

قدیر کاشانی گفت: در کنار تمام این مشکلات، در این دوره بر اساس اطلاعات ما، بیش از 80 درصد مشترکان تهرانی قبوض خود را دریافت کرده‌اند؛ ضمن اینکه همراه اول نیز در این دوره علاوه بر افزایش مهلت زمان پرداخت، برای هر مشترک، 5 بار صورتحساب را پیامک کرده‌ است.
وی یادآور شد: قبوض همراه اول بر اساس کد پستی چاپ می‌شود و به این ترتیب شاید نوبت تحویل قبوض در یک سمت کوچه با طرف دیگر همزمان نباشد.

* کل قبوض این دوره همراه اول را 600 نفر توزیع کردند

قدیر کاشانی تصریح کرد: در این دوره، توزیع قبوض توسط 600 پرسنل انجام شد که پیش بینی می کنیم برای انجام این کار به صورت کامل و صحیح، به هزار پرسنل در استان تهران نیاز داشته باشیم.

*4 دلیل برای قبض‌هایی که به مقصد نمی رسند

وی همچنین 4 دلیل را برای عدم دریافت قبوض همراه اول در مقصد، برشمرد و توضیح داد: تغییر آدرس، ناصحیح بودن کد پستی، مغایرت کد پستی با آدرس و غیر قابل شناسایی بودن آدرس، دلایلی است که در نتیجه آنها یک قبض به مقصد نمی رسد.
قدیر کاشانی تاکید کرد: بنا بر این قبضی که مشکل آدرس نداشته باشد، به مقصد می رسد.

*قبض، اعلامیه بدهی است؛ مرسوله نیست

وی همچنین در پاسخ به این سوال که‌ آیا این کار همراه اول، دخالت در فعالیت‌های پستی نیست، گفت: قبض موبایل اعلامیه بدهی است و کار شرکت پست، ارسال مرسوله است.
وی ادامه داد: ما یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول هستیم و پخش اعلامیه بدهی مشترکان خود را انجام می‌دهیم.

*صفر تا صد قبوض همراه اول تهران، خودکفا شد

قدیر کاشانی گفت: به این ترتیب از این پس، تمامی عملیات چاپ، پاکت گذاری، تبلیغات قبوض همراه اول، توزیع قبوض همراه اول در استان تهران، به صورت کامل توسط شرکت خدمات اول همراه اول انجام خواهد شد.
وی افزود: همچنین مطابق روال گذشته، قبوض از روز 15 هر ماه فرد دریافت و تا روز 25 ماه بعد توزیع می شود.

*سیم کارت‌های TCI با MCI جایگزین می‌شوند

قدیر کاشانی افزود: علاوه بر این در آینده نیز، خدمات دیگری از همراه اول به شرکت خدمات اول سپرده خواهد شد که از آن جمله می توان به تعویض سیم کارت‌های قدمی TCI به سیم‌کارت‌های MCI اشاره کرد.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir