ساخت نازک ترین گوشی هوشمند جهان - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

ساخت نازک ترین گوشی هوشمند جهان

چهارشنبه 90/10/28
12:34 صبح
amirsaeedi

ساخت نازک ترین گوشی هوشمند جهان

شرکت هوآوی چین (Huawei) برای یافتن جایگاه بهتر در بازار آمریکا و اروپا روز دوشنبه از نازک ترین تلفن هوشمند جهان در نمایشگاه ابزارهای الکترونیک و رایانه (CES 2012) لاس وگاس رونمایی کرد.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا، ضخامت گوشی فوق باریک Ascend P1S تولیدی این شرکت چینی 6.68 میلی متر اعلام شده که باریکتر از عرض یک مداد است.

ضخامت گوشی آیفون 4S که پیش از این عنوان نازک ترین گوشی هوشمند جهان را در اختیار داشت، 9.3 میلی متر است.

به گفته "ریچارد یو" مدیر شرکت هوآوی، گوشی Ascend P1S بدلیل ضخامت بسیار کم به راحتی در دست قرار می گیرد و در عین حال از کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 4.3 اینچ (10.92 سانتی متر)، دارای 2 دوربین تصویر برداری است و احتمالا با قیمت حدود 400 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه این برند در بین مردم چندان شناخته شده نیست و تنها 2.4 درصد بازار گوشی های تلفن همراه جهان را در اختیار دارد، اما مسؤولان شرکت امیدوارند بتوانند با عرضه این محصول جایگاه مناسبی در بازار آمریکا و اروپا بدست آورند.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir