نرم افزارهای بی نظیر دنیا - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

نرم افزارهای بی نظیر دنیا

پنج شنبه 86/6/1
4:52 عصر
amirsaeedi

بی شک شما نیز تا به حال با یکی از نسخه های مختلف برنامه Nero کار کرده اید .

نرم افزاری که خصوصا در بین کاربران فارسی زبان طرفداران زیادی دارد .

Nero به خاطر محیط کاربری زیبا و در عین حال ساده و کارکردن آسان با ان و امکان ساخت دیسک های مختلف صوتی و تصویری و یا کپی گرفتن از CD و DVD و یا تهیه Image از سی دی و همچنین رایت اطلاعات از روی هارد دیسک بر روی CD و DVD به یک نرم افزار قدرتمند در زمینه رایت سی دی و دیسک های دی وی دی تبدیل شده است .

شاهوار دات نت

اما همان طور که می دانید نسخه های جدید این نرم افزار دارای حجم بسیار زیادی هستند و عملا دانلود نسخه های جدید آن را از اینترنت (با سرعت های اینترنت ذغالی ما) غیر ممکن ساخته است .

مهمترین دلیل بالا بودن حجم این نرم افزار ، نرم افزارهای جانبی آن می باشد که اغلب ما از انها استفاده نمی کنیم .

اما این بار قصد معرفی یک نسخه بسیار کم حجم از نرم افزار Nero را داریم که تنها شامل نرم افزار Nero Express و Nero Burning ROM می باشد و شما با استفاده از ان قادرید تا تمامی نیازهای خود را در زمینه رایت سی دی و دی وی دی برطرف سازید .

جالب اینجاست که این نسخه تنها 9.2 مگابایت حجم دارد !

ادامه مطلب »

شاید خیلی از شما دوستان هم مثل من به دیوان حافظ علاقه دارید . این برنامه به شما امکان میده که به طور کامل دیوان حافظ را بر روی موبایل خود داشته باشید و با خواندن آن لذت ببرید ، یا با آن فال حافظ بگیرید!

شاهوار موبایل

شما برای گرفتن فال کافی است به منوی برنامه رفته و به روی فال کلیک کنید سپس روی موبایلتان جمله ( نیت کنید ) نقش می بندد و پس از نیت کافی است شما Ok کنید تا فال شما بیاید.

از دیگر قابلیت های این برنامه اینه که این نرم افزار می تواند برای کسانی که گوشی شان فونت فارسی را نمی شناسد هم کارایی داشته باشد زیرا خودش در ابتدای برنامه فونت های فارسی خود را هم به روی گوشی تان نصب می کند

و نکته جالب و از همه مهم تر اینه که این برنامه به صورت جاوا (JAVA) عرضه شده و روی اکثر گوشی های موجود در بازار به راحتی کار میکنه .

برای دریافت این برنامه جالب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب »

حتما شما نیز تا به حال برای دریافت خلافی اتومبیلتان اقدام کرده اید و می دونید که این کار چقدر دردسر داره .

اما این بار قصد داریم روشی را معرفی کنیم که از طریق آن قادرید تا خلافی ماشین خودتون رو از طریق سرویس پیام کوتاه ، بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید .

منبع : شاهوار دات نت

 

  ادامه مطلب »

این روزها دیگه در ایران استفاده از اینترنت موبایل از یک رویا به واقعیت تبدیل شده و دیگه هر کسی میتونه با خرید سیم کارتهای ایرانسل از این سیستم یعنی GPRS به راحتی و با سرعت بالا استفاده کنه و نیاز های خودش رو به شبکه جهانی در هر کجا که باشه به راحتی رفع کنه.

 

منبع : شاهوار دات نت

سیستم تعرفه اینترنت موبایل بر اساس کیلوبایت مصرفی است و دیگه مدت زمان اتصال به GPRS مهم نیست و شما تنها برای هر کیلوبایت مصرفی پول پرداخت میکنید با این شرایط یکی از برنامه هایی که خیلی طرفدار پیدا کرده برنامه یاهو مسنجر مخصوص موبایله که نه به آن صورت کیلوبایتی مصرف میکنه و هم خیلی کاربردی و جالب برای کار بران این سیستم هست که همیشه ID یاهو مسنجرشون آنلاین باشه .

اگر برای شما هم این مسئله جالبه پیشنهاد میکنم این برنامه را دانلود کنید و از اینترنت موبایلتون به بهترین شکل و کمترین هزینه استفاده کنید!

این برنامه به صورت جاوا عرضه شده و به راحتی روی اکثر گوشی های موجود در بازار کار میکنه.

َشاهوار موبایل لینک دانلود (مستقیم)

حجم 160 کیلوبایت

پسورد فایل :  www.shahvar.net

سلام دوستان . امروز قصد معرفی یک شرکت جدید و قوی ارائه دهنده میل با امکانات فراوان و جالبی را دارم.

شرکت BigString یک شرکت جدید و قوی اراعه دهنده ایمیل با امکاناتی جالب که یک قدم شما را به آینده نزدیک میکند.

منبع: شاهوار دات نت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ایمیلی را ارسال کرده باشید اما پس از ارسال ایمیل از متن نوشته شده خود ناراضی باشید و خواسته باشید آن را تغییر دهید. سایت Bigstring.com این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تسلط بیشتری بر روی ایمیلهای خود داشته باشید و پس از ارسال ایمیل, چنانچه از محتویات آن ناراضی بودید آن را تغییر دهید و حتی چنانچه تمایل داشتید ایمیل فرستاده شده را از صندوق پستی شخص مقابل پاک کنید و یا تاریخی برای حذف اتوماتیک ایمیلتان در نظر بگیرید.

::. با این سرویس همه چیز در دستان شماست !

قابلیت های دیگر این سرویس:

  • 2 گیگابیات فضا جهت ذخیره کردن ایمیل ها
  • ارسال ایمیلهای غیر قابل ذخیره/غیر قابل چاپ
  • نمایش تعداد دفعات خوانده شده ایمیل
  • ضمیمه و ارسال فایلهای با حجم بالا
  • قابلیت فیلتر کردن ویروس و اسپم ایمیل های نا خواسته
  • و دها امکانات جالب دیگر…

بعد از وارد شدن به سایت شرکت BigString بر روی SIGN UP FREE کلیک کنید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید. به قول همکار خوبم “به همین راحتی ! به همین خوشمزگی !”

این بار قصد داریم به معرفی یکی دیگر از محافظ صفحه نمایش ها (Screen saver) بپردازیم .

ماهی های آرایشی ژاپنی در حال شنا کردن در برکه ای، نواختن موزیکی آرام و زیبا، مطمئنا برای شما آرامش بخش خواهد بود! آنهم پس از یک روز سخت کاری.

منبع : شاهوار دات نت .... www.Shahvar.net

این Screen saver را از دست ندهید !

ادامه مطلب »

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir