ویندوز 8؛ ملغمهای از امکانات بینهایت - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

ویندوز 8؛ ملغمهای از امکانات بینهایت

جمعه 90/3/13
4:1 صبح
amirsaeedi

همگون بودن و استفاده آسان از بی‌نهایت امکان موجود در سیستم‌عامل جدید شرکت مایکروسافت، به پرسش اصلی متخصصان عرصه رایانه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی زد.دی نت، متخصصان علوم رایانه و برنامه‌نویسی با توجه به اخباری که درباره امکانات فراوان ویندوز 8، به عنوان محصول آتی شرکت مایکروسافت منتشر شده است، این پرسش را طرح کرده‌اند که مایکروسافت چه راهکاری را برای همگون کار کردن تمام این امکانات با یکدیگر اندیشیده است؟

بر اساس اخبار و گمانه‌زنی‌های موجود، ویندوز 8 از تمام ظرفیت‌های هوش مصنوعی به کار گرفته شده در ویندوز موبایل 7 و همچنین کنسول بازی Xbox و کنترل‌گر کینکت برخوردار است که به عنوان یک خبر بسیار مهیج برای علاقه‌مندان عرصه فناوری و علوم رایانه به‌شمار می‌رود؛ اما این هیجان در بین علاقه‌مندان یک پرسش بزرگ درباره چگونگی انسجام این امکانات نیز به وجود آورده است و در حال حاضر بسیاری از این افراد نسبت به صحت و سقم این اخبار با دید شک و تردید می‌نگرند.

البته کارشناسان رایانه اعتقاد دارند که نباید به اخباری که درباره ویندوز 8 در فضای اینترنت منتشر می‌شود خیلی مطمئن بود و باید در انتظار محصول نهایی مایکروسافت ماند تا نسبت به امکانات ویندوز جدید اطمینان پیدا کرد.

از دیگر گمانه‌زنی‌هایی که درباره ویندوز 8 وجود دارد، استفاده حداکثر از تکنولوژی کنسول Xbox و حسگر کینکت است که اگر واقعیت داشته باشد، رویای استفاده از رایانه بدون نیاز به صفحه کلید و موس میسر می‌شود. همچنین شایعه‌هایی درباره قرار گرفتن یک نوار ابزاری از قابلیت‌های نرم افزار آفیس وجود دارد که با استفاده از آن، آفیس تبدیل به یک نرم افزار هوشمند خواهد شد که کار را برای کاربران بسیار آسان و سهل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اخبار و حتی شایعه‌های بسیاری درباره ویژگی‌های ویندوز 8 در فضای مجازی منتشر شده است که استیو بالمر، مدیر اجرایی مایکروسافت و دیگر اعضای این شرکت هیچ‌گونه اظهارنظری درباره این اخبار نکرده و هیچ کدام از آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند تا علاقه‌مندان خود را در حالت انتظار باقی نگه دارند.



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir