پدر لوح فشرده دارفانی را وداع گفت - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

پدر لوح فشرده دارفانی را وداع گفت

یکشنبه 90/2/4
3:41 عصر
amirsaeedi

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی CBS،نوریو اوهگا که نقش موثری در ابداع و تولید لوح فشره یا همان  داشت در سن ?? سالگی به دلیل نارسایی قلبی و سایر اعضای حیاتی در بیمارستانی در توکیو  درگذشت.

اوهگا که در فاصله سالهای ????-???? رئیس شرکت سونی بود با خرید ??? میلیون دلاری استودیوی  آمریکایی کلمبیا در هالیوود با انتقادات فراوان به عنوان یک ولخرجی بی مورد روبرو شد.

او بسیار عاشق موسیقی و خوانندگان اپرا بود بطوریکه با طراحی و تولید یک  CD4.8  اینچی (با ظرفیت?? دقیقه برای موسیقی)توانست سمفونی نهم بتهوون را در آن ذخیره کند.

LA 2011-04-23T170530Z_01_SIN81_RTRMDNP_3_SONY-OHGA.JPG

البته اوهگا بر صنعت موسیقی ،فیلم و بازی های ویدیویی به عنوان راهی برای کسب درآمد بیشتر برای شرکت سونی اعتقاد داشت و بر این عقیده خود بسیار اصرار می ورزید.

او در مصاحبه خود در سال ???? با آسوشیدپرس در مورد راز موفقیت شرکت سونی گفت:”ما همیشه دنبال چیزهایی می‌رویم که شرکت‌های رقیب به علت ترس و عدم ریسک پذیری حتی نمی‌خواهند آنرا لمس کنند”.

با کمک او بود که سونی توانست خود را به عنوان رهبر پخش کننده های صدا و تصویر در جهان معرفی کند و بدین ترتیب میلیون‌ها دلار سود به جیب بزنند.

هوارد استینگر رئیس کنونی شرکت سونی درباره او می‌گوید:”بدون اغراق بگویم او برای صنعت سرگرمی‌های سونی و به خصوص موسیقی و فیلمسازی یک رهبر ایده‌ال  و جهانی بود “



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir