نرم افزار - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

نرم افزار

سه شنبه 86/1/21
1:23 صبح
amirsaeedi
 maloosm

Complete Messenger 1.02  نام یک نرم افزار قدرتمند در زمینه چت است . مهم ترین قابلیت این نرم افزار چت همزمان با تمامی سرویس ها یاهو ، MSN ، IRC ، AOL ، ICQ  و تمامی سرویس های تعریف شده در نرم افزار است یعنی شما اگر در دو سرویس یاهو و msn مسنجر ID داریدلازم نیست هر دو این برنامه ها را باز کنید بلکه با همین برنامه می توانید چت کنید . این نرم افزار تمامی قابلیت های یاهو مسنجر را در خود جای داده است تا کاربران احساس کمبودی نسبت به یاهومسنجر یا هر برنامه چت دیگری نکنند . این نرم افزار تقریبا با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است . نکته قابل توجه دیگر این نرم افزار حجم کم آن است که با پشتیبانی تمامی سرویس های چت تنها حجمی در حدود 1 مگابایت دارد

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

 maloosm

این نرم افزار می تواند چندین تصویر را به صورت همزمان تغییر سایز دهد و مدت زمان بسیار زیادی را در وقت شما صرفه جویی کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید تمامی تصاویر خود را یکباره تغییر نام دهید و یا تصویر یا متنی را روی تمامی تصاویر مورد نظر خود انجام دهید. قابلیت تبدیل به بیش از 40 نوع تصویر مختلف به یکدیگر نیز از قابلیت های این نرم افزار است.

برای دانلود بروی ادامه مطلب کلیک کنید.

 



طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir