باز یابی اطلاعات - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

باز یابی اطلاعات

سه شنبه 87/9/5
3:6 صبح
amirsaeedi

هر چی که پاک کردی توسط نرم افزار هایی که بهت میدم بازیابی کن

فقط یرو حالشو ببر

برای دانلود و مشاهده فایلها رو ادامه مطلب کلک کنید

Magic Photo Recovery v2.0.2
Magic Photo Recovery v2.0.2آیا تا به حال به اشتباه عکسی را حذف کرده اید؟ و یا به طور اتفاقی حافظه دوربینتان را پاک کرده اید؟به کمک نرم افزار Magic Photo Recovery می توانید فایل هایتان را به حالت اول بازگردانید.
شما می توانید با استفاده از این برنامه، عکس هایتان را که به طور اتفاقی آنها را از روی دوربین، کامپیوتر، کارت فلش، حافظه موبایل یا هر رسانه دیگری پاک کردید، بازگردانید.
در نتیجه امکانات ویزارد مناسب تعبیه شده در این نرم افزار، بازیابی فایل ها بسیار آسان گردیده است و بدون هیچ گونه نیازی به داشتن مهارت های استفاده از کامپیوتر، می توانید هر فایلی را تنها با چند کلیک موس، بازگردانید.
قبل از بازگرداندن فایل های پاک شده تان، می توانید آنها را مشاهده کرده و فایل هایی که لازم دارید را انتخاب نمایید.
همچنین فایل هایی که پس از فرمت کردن سیستم و یا بدون انتقال به سطل زبانه حذف کرده اید نیز قابل بازگشت هستند.
 
از جمله خصوصیات برنامه Magic Photo Recovery v2.0.2 می توان به موارد زیر اشاره نمود:
-   قابلیت بازگردانی عکس ها و تصاویر از هر نوع رسانه ای. این برنامه از همه رسانه ها پشتیبانی می کند (مانند هارد دیسک، دوربین دیجیتال، دیسک های USB، حافظه موبایل و ...).
-   قابلیت بازگردانی تصاویر و عکس ها از هر نوع دوربینی. این برنامه برای همه انواع فرمت های تصاویر کار می کند. همچنین می تواند تصاویر را از هر نوع دوربینی، چه آماتور و چه حرفه ای (دوربین های Nikon, Canon, Olympus, Casio, Kodak, Sony, Pentax, Panasonic, Ufo و بسیاری موارد دیگر) بازیابی کند.
-   قابلیت پشتیبانی از فرمت های RAW
-   همچنین برخی برنامه ها به محض انتخاب فرمان delete فوراَ فایل ها را پاک می کنند. شما می توانید اینگونه فایل ها را که به طور اتفاقی پاک شده اند را نیز با استفاده از Magic Photo Recovery بازگردانید.


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir