طراحی آسان صفحات وب - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

طراحی آسان صفحات وب

سه شنبه 87/9/5
3:1 صبح
amirsaeedi

طراحی آسان صفحات وب

به ادامه مطلب برو

DefenseWall HIPS 2.43
DefenseWall HIPS 2.43نرم افزار DefenseWall HIPS آسان ترین و ساده ترین راه برای محافظت سیستمتان در برابر انواع نرم افزارهای مهاجم از قبیل جاسوس ها - کیلاگرها و ... می باشد.هنگامی که شما در اینترنت کار می کنید هیچ نرم افزاری از جمله آنتی ویروس ها - دیوارهای آتش و... نمی تواند جلوی تمامی سیستم های مخرب بسیار قدرتمند را بگیرد.این نرم افزار از جدیدترین و به روز ترین سیستم های امنیتی با بالاترین سطح کنترل استفاده می کند تا شما را در برابر ورود هر گونه سیستم های ناخواسته از جمله popup windows - signatures و ... محافظت کند.

سیستم کنترل نرم افزاری
این نرم افزار تمامی برنامه ها را به دو دسته قابل اعتماد و غیر قابل اعتماد تقسیم می کند.
دسته اول یعنی نرم افزارهای غیر قابل اعتماد با محدودیت های بسیار و کنترل شدید اجرا می گردد و دسته دیگر نرم افزارهای قابل اعتماد می باشد که با سطح کمتری کنترل و مانیتور می شوند.

ضرورت این نرم افزار
شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا با وجود آنتی ویروس و دیوار آتش باز هم نصب این نرم افزار بر روی سیستم ضروری می باشد؟
دیوارهای آتش کنترل بر روی فعالیت های اینترنت شما می کنند و آنتی ویروس ها فقط شما را در برابر بعضی سیستم های مخرب محافظت می نماید. اما این نرم افزار با سرعت بسیار بالا علاوه بر کنترل بر روی فعالیت هایتان در اینترنت شما را در برابر تمامی سیستم های مخرب شناخته شده و همچنین سیستم های شناخته نشده محافظت می نماید که این عامل باعث ضرورت استفاده از این نرم افزار بر روی هر سیستم می باشد.


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir