خفن ترین نرم افزار ها - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

خفن ترین نرم افزار ها

سه شنبه 87/9/5
2:58 صبح
amirsaeedi

خفن ترین نرم افزار ها

بیا  ببین

اگه نبینی از دست دادی هااااااااااااااا

Steganos Safe Professionnal 2008 v10.1.4694
Steganos Safe Professionnal 2008 v10.1.4694اگر نگران دسترسی غیر مجاز دیگران به داده هایتان هستید و یا می خواهید فایلهای خصوصیتان را ایمن سازید، استفاده از این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود.
داده های خصوصیتان را به صورت رمز درآورید. آنچه شما دوست دارید با ظرفیتی بیش از 256 گیگابایت از داده هایی مانند: تصاویر، مستندات، فیلمها و ... را از در دسترس قرار گرفتن دیگران محدود سازید. داده هایتان را تنها با چند کلیک بر روی کامپیوتر شخصیتان ایمن سازید.
Steganos safe به شما کمک می کند تا رمز عبور با امنیت فوق العاده زیاد ایجاد کنید- حتی نیاز نیست رمزتان را به خاطر بسپارید، به سادگی می توانید از USB-Stickاستفاده کرده و رمزتان را بر روی آن قرار دهید.

داده هایتان را به دلایل زیر با استفاده از نرم افزار Steganos Safe 2008 به صورت رمز درآورید:
-   هکرها می توانند به هارد دیسک شما از طریق اینترنت دستیابی پیدا کنند و کلیه داده هایتان را کپی کنند. 
-   شما لپ تابتان را در جایی گذاشته و فراموش می کنید آنرا بردارید: به میزان افراد درستکار، افرادی نیز وجود دارند که ممکن است لپ تابتان را پیدا کرده و به فایلهایتان نگاهی بیاندازند.
-   اگر کامپیوترتان دزدیده شد، اقلاً محتوای آن باید غیرقابل دسترسی باشد. ضرر اطلاعات مهم می تواند بسیار زیاد باشد.
-   اگر کاربران دیگری از کامپیوتر شما استفاده می کنند، ممکن است به صورت اتفاقی برخی از فایلهای خصوصیتان را باز کنند.
-   داده های پاک شده هرگز به صورت واقعی از بین نمی روند. با استفاده از یک برنامه خوب، به راحتی قابل بازگشت هستند. حتی در یک recycle bin خالی می توان باقیمانده مستندات را پیدا کرد.
-   درطول تعمیر کامپیوترتان، مستندات مهم باید غیرقابل دسترس باشد. و زمانیکه کامپیوترتان را می فروشید، خریدار تنها باید سخت افزارتان را خریداری کرده باشد – نه داده هایتان را.

خصوصیات برجسته Steganos Safe Professionnal:
-   می توانید داده های با حجم بیش از 256 گیگابایت را شامل: مستندات، تصاویر، فیلمها و ... به رمز درآورید.
-   رمزعبورتان را روی دوربین دیجیتال، موبایل، USB-Stick و یا iPod ذخیره نمایید. به سادگی به آن متصل شده و به طور اتوماتیک فایل ها را باز کنید.البته گزینه هایی برای باز کردن داده های رمز شده به صورت دستی نیز وجود دارد.
-   با استفاده از این نرم افزار، شما همچنین امکان به رمز درآوردن اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی را نیز دارید.
-   در قسمت Mail Client Safe، می توانید اطلاعات موجود در ایمیل، فهرست تماسها، تقویم و وظایفتان که بر روی نرم افزار Outlook می باشد را به رمز درآورده، و این اطلاعات تنها با رمزعبور باز خواهد شد.
-   از دیگر امکانات این نرم افزار، امکان حذف داده هایی که نمی خواهید، به طور کامل و برای همیشه می باشد، به طوریکه داده ها دیگر توسط هیچ نرم افزاری قابل دسترسی نیست.
-   و بسیاری موارد دیگر...


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir