ساخت Setup برای نرم افزارها با Acresso InstallShield 2009 Profes - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

ساخت Setup برای نرم افزارها با Acresso InstallShield 2009 Profes

سه شنبه 87/9/5
2:42 صبح
amirsaeedi
Acresso InstallShield 2009 Professional 15.0.0.591 SP2
Acresso InstallShield 2009 Professional 15.0.0.591 SP2اگر نرم افزارهای شما روی ویندوز اجرا می شوند، InstallShield® راه حل مناسبی جهت ساخت برنامه نصب (Setup) برای نرم افزارهایتان می باشد.
ساخت برنامه نصب برای نرم افزارهایی که روی ویندوز نصب می شوند، با استفاده از Install به راحتی و با هزینه کم انجام می شود و خریداران نیز به راحتی و سادگی برنامه مورد نظر خود را نصب میکنند. این نرم افزار همچنین از ویندوز ویستا نیز پشتیبانی می کند.
به عقیده IBM، 28% خرابی و ناتوانی برنامه های کاربردی، مربوط به خطاهایی می شود که در زمان نصب و پیکربندی صورت می گیرد. این خطاها، اغلب به علت برنامه های نصب قدیمی که توسط استفاده کنندگان نوشته شده، رخ می دهند.
InstallShield یک برنامه استاندارد جهت نصب نرم افزارها بر روی ویندوز می باشد. این نرم افزار بین بیش از 500 میلیون کاربر استفاده کننده در جهان گسترش یافته است. تکنولوژی InstallShield به شما اجازه می دهد تا شخصاَ برنامه های بسیار با کیفیت برای نصب نرم افزارها بر روی ویندوز را بنویسید و آنها را برای پیکربندی سرور بانک اطلاعاتی، سرویس های وب، دستگاه های موبایل و بسیاری دیگر توسعه دهید.


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir