نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت کپی و انتقال فایل و پوشه TeraCopy P - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت کپی و انتقال فایل و پوشه TeraCopy P

چهارشنبه 88/11/21
2:6 صبح
amirsaeedi
TeraCopy Pro 2.12 [www.MihanDownload.com].jpgمطمئنآ همه ی شما از سیستم خود انتظار دارید که کارهایی را که به آن سپرده اید را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد مثلآ خیلی سریع پوشه ای را از درایوی به درایو دیگر منتقل کند. همانطور که می دانید سرعت عمل سیستم در چنین مواقعی رابطه ی مستقیم با قطعات سخت افزاری نصب شده بر روی آن دارد که هرچه این قطعات گران قیمت تر و بالاتر باشند مصلمآ سرعت عمل سیستم هم بالاتر خواهد بود. در این میان همه ی اقشار جامعه که نمی توانند سیستمی با قطعات سخت افزاری گران قیمت برای خود تهیه کنند و از طرفی نمی توان گفت چون سیستم شما دارای قطعات سخت افزاری متوسط است نباید انتظار چندانی از آن داشته باشید. در نتیجه در این مواقع راه حل استفاده از نرم افزارهای مدیریتی است! نرم افزارهایی که با مدیریت کامل بر روی قسمتی از ویندوز در افزایش سرعت آن تاثیر به سزایی دارند. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت کپی و انتقال پوشه ها و فایلهای سیستم خواهد داشت.
نرم افزار TeraCopy باعث افزایش چشمگیر سرعت در هنگام کپی و انتقال پوشه ها و فایلها به مسیرهای مورد نظر شما می گردد. در واقع وقتی شما پوشه ای را با استفاده از روش Copy/Paste معمولی از محلی به محل دیگر کپی می کنید پنجره ی کوچکی ظاهر می گردد که با سرعتی متناسب با حجم پوشه عملیات کپی را انجام می دهد اما وقتی همین کار را با استفاده از این نرم افزار انجام میدهید سرعت کپی پوشه تا چند برابر افزایش می یابد زیرا این نرم افزار علاوه بر انجام عملیات کپی در هنگام کپی کردن، بر پوشه ی مورد نظر مدیریت می کند تا فایلها به طور دقیق و با سرعتی مناسب کپی شوند. آیکون این نرم افزار پس از نصب در منوی کلیک راست موس ظاهر می گردد تا شما سریعتر بتوانید از این نرم افزار برای کپی و انتقال پوشه ها و فایلهای مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار در هنگام کپی کردن در کادر مستطیل شکلی که ظاهر می گردد اطلاعات دقیقی نظیر حجم دقیق فایل کپی شده ، درصد دقیق  انتقال فایل ، مدت زمان دقیق باقی مانده ، تعداد دقیق فایلهای کپی شده و ... را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر کپی کردن شما می توانید از این نرم افزار برای انتقال پوشه ها و فایلهای مورد نظرتان هم استفاده کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان خاموش کردن سیستم پس از کپی و انتقال فایهای حجیم و همچنین داشتن گزینه ی Pause به جهت توقف موقت در حین عملیات کپی و انتقال اشاره کرد.
برخی از امکانات و قابلیت های این نرم افزار:
- افزایش چشمگیر سرعت کپی و انتقال پوشه ها و فایلها.
- نمایش اطلاعات کامل و دقیق در هنگام عملیات کپی و انتقال.
- نمایش اطلاعاتی همچون درصد انتقال ، حجم انتقال ، مدت زمان باقی مانده و ...
- امکان خاموش کردن سیستم پس از انجام عملیات کپی و انتقال فایلهای حجیم.
- امکان اجرای فایل و یا باز کردن پوشه ی مورد نظر پس از انجام عملیات کپی و انتقال.
- داشتن سرعت مناسب سیستم در هنگام عملیات کپی و انتقال به دلیل استفاده ی ناچیز از پردازنده.
- اضافه شدن آیکون برنامه پس از نصب در منوی کلیک راست موس جهت دسترسی سریعتر.
- امکان اضافه کردن پوشه ها به قسمت Favorites نرم افزار برای کپی و انتقال سریع.
- نمایش سرعت کپی و انتقال پوشه ها و فایلها در حین انجام عملیات.
- امکان توقف موقت در هنگام انجام عملیات کپی و انتقال Pause.
- انجام عملیات های کپی و انتقال تنها با یک کلیک موس.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم کم .
- کاربرد آسان.
- و ...
ادامه مطلب


طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir