با Zoho دیگر نیازی به مایکروسافت آفیس ندارید - وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی

با Zoho دیگر نیازی به مایکروسافت آفیس ندارید

شنبه 88/8/23
2:2 صبح
amirsaeedi
Zohozoho logo یکی از ابزارهای آفیس تحت وب است که اخیراً سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده و نه تنها توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند، بلکه با خدمات گسترده ای که ارائه می کند، کاربران خود را از استفاده از دیگر ابزارهای آفیس در محیط وب بی نیاز کرده است. این نرم افزارها در وب سایت این شرکت به آدرس www.Zoho.com قابل دسترسی است.
در این مقاله سوالات متداولی که در سایت رسمی Zoho منتشر شده و ممکن است برای هر کاربر تازه وارد آن پیش بیاید برای خوانندگان عزیز ترجمان وب عیناً ترجمه شده است و امیدواریم از آن نهایت استفاده را ببرید.
1. Zoho دقیقاً چیست؟
Zoho مجموعه نرم افزار های آنلاینی است که شما می توانید از طریق وب سایت ما به آنها دسترسی داشته باشید. این نرم افزار ها برای کاربران خانگی رایگان بوده و برخی از آنها برای کاربران شرکتی هزینه ماهیانه ای را دربر دارد. هدف ما ارائه کاملترین مجموعه نرم افزارها قابل دسترسی در هر کجا و با ویژگی های درخور استفاده برای کاربران ماست.
2. چه کسی Zoho را مدیریت می کند؟
Zoho زیرمجموعه شرکت AdventNet است که یک شرکت آمریکای ست. این شرکت از سال 1996 در کار تولید و فروش نرم افزارهای پرکاربرد بوده است. این شرکت دارای ده ها هزار مشتری در سراسر دنیاست. AdventNet خصوصی بوده و درآمد آن از راه فروش نرم افزار بدست می آید.
3. مهمترین وبژگی استفاده از Zoho چیست؟
Zoho مجموعه ای گسترده از نرم افزارهای آنلاین را برای راحتی هرچه بیشتر کاربران خانگی و شرکتی و به منظور مدیریت ...
 ادامه...
لینک دایم این تاپیک

طراح صفحات وب - برنامه نویس تحت سی پلاس پلاس و دلفی و ویبی - طراح نرم افزار های تبلیغاتی - تدریس خصوصی - ارائه پروپوزال و پایان نامه - ارائه مقالات علمی (برای ارتباط نظر بگذارین)
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبسایت دکتر امیر مرتضی سعیدی است. || طراح قالب avazak.ir